2:15 AM.
Pirmą kartą po daugelio mėnesių, Cole negalėjo užmigti.
Suknistai kvaila. Jis pasitrynė akis iš nusivylimo. Praeityje kentėjęs nuo insomnijos priepolių, jis per daug gerai žinojo visus bemiegės nakties požymius. Ši naktis, žinoma, bus viena iš jų. Jis taip pat žinojo, kad visi būdai jos išvengti - kvėpavimo pratimai, meditacija, baltasis triukšmas, stiklinė šilto pieno - niekada nepadėdavo.
Ką darau blogai? Vaikinas atsigulė į lovą normaliu laiku, žinodamas apie beprotišką grafiką, kuris laukė artėjančias keturiasdešimt aštuonias valandas. Jis nė neatsidarė savo nešiojamojo kompiuterio taip nugalėdamas pagundą savo nuotraukų redagavimui ar naršymui per Netflix. Jis turėjo lengvai užmigti. Tačiau jis negalėjo ir gulėjo plačiai atvertomis akimis. Vaikinas atsiduso ir pasiėmė telefoną, kad galėtų peržiūrėti kelias naujas žinutes.
Viena buvo iš Hunger žurnalo mados redaktoriaus. Kita iš Dylan ("greit pasimatysim, šikniau" - Cole nusišypsojo dėl žinutės). Ir galų gale, nuotrauka nuo Damon su prašymu parašyti nuoširdžią nuomonę.
Ir daugiau nieko. Jis dar kartą patikrino laiką. Jos lėktuvas nebus nusileidęs dar maždaug valandą. Tuomet spustelėjo telefono užrakto mygtuką ir nerūpestingai numetė jį į kitą lovos pusę. Jos pusę. Telefonas nusileido su menku trenksmu. Cole apsivertė ir žvilgtelėjo į išlygintus patalus, jų tuštuma jį erzino.
Ką jis bandė apgauti? Jis puikiai žinojo, kodėl negalėjo užmigti. Vaikinas ištiesė ranką ir vėl pagriebė telefoną, paspaudė pagrindinį mygtuką, kad galėtų matyti savo užrakto foną - jos nuotrauką prie aguonų Antilopės slėnyje, tą, kurią jis pats padarė, bet internete niekada nepaskelbė. Ji stovėjo su juokinga veido išraiška ir iškištu liežuviu, sugebėdama atrodyti kvailai ir tuo pačiu nežemiško grožio. Maža šypsena susiformavo jo lūpose.
Šūdas. Pasiilgau tavęs, Lils.
. . .
Jiems teks būti atskirai šiek tiek mažiau nei keturiasdešimt aštuonias valandas. Lili išskrido į Niujorką dėl žiniasklaidos susitikimų, o vėliau ten pat skris ir Cole nusifilmuoti vienoje Jimmy Fallon televizijos laidos dalyje kartu su ja ir visa likusia gauja. Nebuvo taip, kaip jis norėjo, tačiau Cole nusprendė pabandyti ir skirti laiko savo kūrybai kol jos nebuvo pašonėje.
Tai buvo teorija, kurios niekaip nesisekė vykdyti praktiškai. Nes dabar jo ilgesys atmetė bet kokį bandymą kūrybiškume. Po daugelio mėnesių būnant kartu, jis priprato prie jos - jos buvimo, jos juoko, po galais, net jos kvapo (svaiginančio mėtų ir gintaro mišinio). Nuo to laiko, kai grįžo į Vankuverį filmuotis antrajam sezonui, pora vos iškęsdavo dieną atskirai. Iš tikrųjų, nuo pat pirmo jų susitikimo (oficialaus), kai jau buvo parinkti serialui, jis dėjo visas pastangas, kad galėtų ją matyti ir būti šalia.
Cole pirmą kartą pastebėjo Lili per vieną iš atrankos į Riverdale raundų. Ji buvo graži - tai buvo akivaizdu. Tačiau būdamas dvidešimt trejų metų ir bene visus metus praleidęs aktoriaus kėdėje, Cole buvo pripratęs prie grožio. Jis nuolat buvo to apsuptas. Ir triukas, kurį jis greitai išmoko, buvo žinojimas kaip atskirti grožį nuo įdomumo.
O Lili buvo įdomi. Jis tai pastebėjo akimirksiu kai tik įėjo į atrankos laukiamąjį kambarį, kai kiekviena galva su išsižiojusiomis burnomis pasisuko į jo pusę. Išskyrus jos. Pripratusį prie spoksojimo ir fotografavimo be leidimo vaikiną tai suintrigavo. Mergina sėdėjo ant žemės su nuleista galva, įsikištais ausinukais ir scenarijumi ant kelių, visiškai nekreipdama dėmesio į tylią šnabždesių audrą, kuri staiga prasidėjo po jo atvykimo ("Žmogau, čia tas vaikinas iš Suite Life." "Tu tuo įsitikinęs? Galvojau, tas vaikinas bankrutavo ir dirbo restorane." "Tai buvo jo dvynys, kvaily"). Cole nusprendė atsisėsti ant žemės priešais ją. Iš dalies, kad pabėgtų nuo žvilgsnių, bet daugiausia dėl galimybės ją matyti.
YOU ARE READING
coming home
FanfictionCole visada norėjo Lili, netgi nuo pačios pradžios. Kaip jam seksis, kai jiedu nesimatys keturiasdešimt aštuonias valandas? Viena iš "Tomorrow" dalių, Cole perspektyva. Verčiama vienos dalies istorija. Originalus darbas priklauso paperlesscrown AO3...