Pohľad Martinusa
Dnes som sa s mojou partiou rozhodol,že pôjdeme do jedného baru osláviť Jamesove narodeniny.Keby ste nevedeli kto je James tak je to "vodca" našej partie.A teraz práve sa chystám v mojej izbe a obliekol som si čierne potrhanými nohavice a nejaké to basic čierne tričko.Išiel som dole po schodoch a som si obul svoje Vans topánky a v tom som začul trúbenie auta a vedel som,že je to James a moja parta tak som vybehol von.
,,Čaaaau" zakričali na mňa hneď keď som otvoril dvere od auta a sadol som si vedľa Jamesa na miesto spolujazdca.Po niekoľkých minútach sme zastali v bare a pobrali sme sa dovnútra.
Hneď ako sme otvorili dvere mi do nosu udrel ten pach cigariet a alkoholu.Celá naša parta si išla objednať niečo na pitie a keď sme boli pri bare som zbadal jedno krásne dievča.
Mala peknú vypracovanú postavu a jej blond vlasy boli rozpustené čo ju robilo nehorázne sexy.O pár sekúnd sa mi zapozerala svojími hnedými očami do mojich.
Bola dokonalá.
Ako najväčší macher som si sadol vedľa nej.
"Čo tu robí tak krásne dievča ale samé?" otočila sa na mňa a len pretočila očami čo som vážne nečakal.
"Sedí a čaká kým si ju niekto všimne" ukázala svoj prenádherný úsmev čím mi takmer poskočilo srdce.
Uchechtol som sa."Aké je tvoja meno?" opýtal som sa opatrne aby si nemyslela,že na to idem príliš rýchlo.,,Michaela.A aké je tvoje?" myslím,že toto bude pre mňa dokonalá noc.
,,Martinus" podal som jej ruku ktorú našťastie prijala, ,,piješ?" ukázal som na jej asi na 10 prázdnych pohárikov čo vypila.
,,Ak vidíš tak hej" usmial som sa, ,,idem na záchod" postavila sa a ja som ju začal prenasledovať.
Hneď po tom ako sme sa odcitli na ženských záchodoch som ju prilepil na dvere a začal nenásitne bozkávať.Nečakala to,ale na moje šťastie začala spolupracovať.Prešla mi jazykom po spodnej pere čím mi naznačila,že chce niečo viac.
Ústa som trochu pootvoril a začala bitka jazykov.Po nejakom čase mi rukou vošla pod tričko ktoré sa znažila dať dole a ja som len odstúpil a vyzliekol jej ho sám a medzi tým si ho vyzliekla aj ona.Zatiahol som ju do kabíniek kde bol len jeden záchod tak som zamkol a sadol si na záchod a ona si na mňa sadla obkročmo.
Stále sme to naše bozkávanie naprerušili a ja som to nevydržal a rukou som jej pomaly vošiel pod nohavice a pod nohavičky a nahmatal jej to citlivé miestečko.
Pomalými pohybmi som ju provokoval na čo ona spozornela a prehla sa v chrbtici.
,,Oh Tinus neprestávaj" to som ani nemal v pláne a pomaly som jej tam zasunul prsty na čo ona zakňučala a začal som prstami pohybovať.
,,Tak čo..pripravená?" na to mi len prikívla a ja som zrýchlil.
Pre sweetecorn 😌❤️