Prefixes

26 3 2
                                    

A - Auburn, Aardvark, Anteater, Apricot, Alder, Aqua, Age, Aspen, Avalanche, Aloe, Acorn, Antelope, Armadillo, Alpine, Arch, Ash, Ant, Air, Apple, Ash, Adder, Aurora, Aster, Acid.

B - Birch, Beech, Beach, Bat, Boa, Bleeding, Boar, Bold, Burn, Burning, Blazing, Butterfly, Bark, Badger, Bone, Breeze, Broken, Buzzard, Bird, Bee, Berry, Blossom, Brook, Bright, Brown, Branch, Bunched, Bane, Black, Blue, Briar, Brindle, Brier, Blaze, Bramble, Bliss, Bracken, Bear, Brazen, Boulder, Boar, Blood, Buck, Bull, Bounce, Bitter, Blizzard.

C - Cold, Cardinal, Crocus, Catcher, Catching, Cricket, Cypress, Canary, Chinook, Cascade, Canker, Comet, Cobweb, Coastal, Cactus, Cave, Clam, Cavern, Cove, Cherry, Climbing, Cody, Claw, Cloudy, Clouded, Clover, Clove, Crimson, Chilling, Cliff, Cloud, Cinder, Crow, Coal, Shallow, Creek, Call, Cedar, Cougar, Cobra, Cleft, Crag, Crane, Chilling, Chill, Caterpillar.

D - Dawn, Duck, Deep, Deer, Doe, Dead, Despair, Dash, Destiny, Dandelion, Down, Dapple, Dappled, Day, Dune, Desert, Dew, Dusk, Dark, Darkened, Dove, Dream, Dust, Daisy, Death, Dare, Daffodil.

E - Elk, Egg, Ember, Emu, Echoing, Elm, Eagle, Eclipse, Ebony, Eye, Eyes, Ear, Earth, Echo, Eel, Ever, Everglade.

F - Finch, Face, Flurry, Flickering, Frozen, Froze, Flamingo, Flood, Flow, Flowing, Flooding, Flight, Funnel, Fly, Flying, Flare, Flinch, Flick, Fur, Fog, Foggy, Flower, Flourishing, Flourish, Flaming, Fang, Fleet, Flame, Forest, Frost, Frosted, Fire, Frozen, Flicker, Flash, Flashing, Feather, Fern, Flower, Forgotten, Fallen, Fox, Foot, Fawn, Falling, Frayed, Flint, Fish, Frog.

G - Glow, Goose, Grape, Gliding, Glide, Growl, Growling, Gull, Gash, Glare, Guiding, Glaring, Gazelle, Glowing, Glimmer, Glimmering, Gaze, Gazing, Glaze, Glazed, Glory, Gold, Golden, Gray, Ginger, Glacier, Grey, Gloomy, Gorse, Grass.

H - Haze, Hiss, Hissing, Hazel, Hurricane, Hollow, Hollowed, Hallowed, Hallow, Honey, Hope, Hawk, Holly, Heather, Half, Hare, Heather, Hail, Hiding, Heron, Heart.

I - Ivy, Icicle, Ice, Isle, Iris, Island, Ivory.

J - Jay, Jade, Jagged, Jackel, Jasmine, Juniper, Jaguar, Joy, Jolt, Jinx.

K - Kink, Kestrel, Kiwi.

L - Larch, Lane, Lark, Life, Lotus, Laurel, Lunge, Lunging, Lilac, Leopard, Lily, Lake, Lorn, Love, Light, Lightning, Lynx, Lunar, Lamb, Lion, Leaf, Little, Long, Lizard, Lavender, Loud, Leg, Leap, Leaping, Large, Limber.

M - Mink, Meerkat, Mantis, Marigold, Mongoose, Midnight, Mute, Muted, Maple, Moose, Melody, Morning, Moth, Marsh, Mud, Mountain, Maroon, Maze, Morose, Mourning, Maize, Mole, Mint, Mouse, Milk, Mead, Mold, Meadow, Mild, Moon, Mist, Magpie, Misty, Moss, Murmur, Magma, Marten, Mumbling, Mumble, Moor.

N - Needle, Night, Nature, Nettle, New, Net, Nimble, Nose.

O - Old, Olive, Owl, Orange, Omen, One, Otter, Osprey, Ostrich, Oriole, Orchid, Oak, Ox.

P - Parrot, Pride, Proud, Pansy, Possum, Paradise, Path, Panda, Puddle, Poppy, Pigeon, Pond, Pike, Phantom, Pelt, Puma, Pebble, Purple, Pounce, Pale, Pouring, Powder, Petal, Panther, Pine, Peach, Promise, Promising, Pry, Purr, Purring, Prying, Pear, Pale.

Q - Quail, Quiet, Quiver, Quick.

R- Rose, Rue, Rabbit, Riddle, Rainbow, Rowan, Resting, Rest, Rail, Ridge, Rocky, Raising, Raise, Raspberry, Rising, Rise, Rain, Raining, Rolling, Robin, Running, Rushing, River, Red, Ragged, Reed, Raven, Rock, Rift, Reef, Rook, Ribbon, Ravine, Raccoon, Ruffled, Ruflling, Rapid, Rat.

S - Snake, Seed, Sage, Shade, Shaded, Swivel, Shore, Sun, Swan, Sunny, Sparrow, Slim, Stomp, Slender, Shale, Shake, Shame, Shaking, Swirl, Swirling, Sand, Snow, Squirrel, Singe, Stone, Sorrow, Smoke, Spider, Sclading, Spotted, Slice, Snowflake, Seagull, Scarlet, Stork, Sheep, Sliced, Sky, Step, Shattered, Strike, Striking, Sleep, Sleeping, Storm, Spring, Splotched, Splotch, Soul, Swift, Stealth, Shell, Soar, Sweet, Soaring, Snarl, Snarling, Sneer, Sneering, Sneaking, Sneak, Searing, Screeching, Screech, Sycamore, Sear, Sore, Scratch, Scrape, Slash, Spirit, Sunflower, Sharing, Share, Spark, Shine, Stream, Streaming, Skunk, Seal, Striped, Stripe, Sorrel, Snail, Sparkle, Slug, Shimmer, Shimmering, Song, Singing, Shining, Swallow, Silver, Shadow, Sinking, Splash, Splashed, Swallow, Splashing, Sleek, Silence, Silenced, Scar, Stunning, Sour, Starfish, Stun, Shark, Squid, Slate, Sprout, Sprouting, Soil, Stem, Slide, Stride, Sliding, Spotted, Speckled, Spreading, Spread, Spreaded, Slipping, Spike, Sable.

T - Tawny, Talon, Tone, Toe, Trail, Tangled, Torn, Tamarack, Tail, Toad, Tired, Tiger, Tangling, Twisted, Twisting, Twirling, Tree, Twirl, Tulip, Twinkling, Twinkle, Tingling, Thunder, Thorn, Tunnel, Twister, Tornado, Thistle, Thick, Thin, Tough, Tall, Twig, Trickle, Tragedy, Topple, Tear, Truce, Tearing, Trade, Trading, Turtle, Truth, Tucking, Trout, Tucked, Tuck, Timber, Tooth, Tan.

U - Under, Urge, Ugly, Umber.

V - Vole, Vixen, Voice, Valley, Vulture, Violet, Vine, Venom, Viper.

W - Wild, Whistle, White, Withered, Wither, Wish, Wishing, Whale, Wrinkled, Worm, Weasel, Weed, Wren, Whirl, Whirling, Wood, Wide, Widening, Whimper, Whisker, Wispy, Willow, Wisp, Whisper, Winged, Wing, Wind, Web, Wet, Wolf, Water, Wave.

Y - Yew, Yell, Yelling, Yowl, Yowling, Yellow.

Z - Zebra, Zoned, Zone, Zoom, Zooming, Zoomed.

Warrior Cats: Name that ApprenticeWhere stories live. Discover now