!FİNAL PART 4 !

250 19 10
                                    


HOLA !  


Nasılsın ? Sevgilim . Şimdi aklından şu geçiyordur :


Neden bunlar oluyor?  sevgilim yavaş yavaş Öğreniceksin daha bu zarftan başka eline 6 zarf daha gelecek . ama önce her şeyin ilk başladığı tarihe gidelim senin ile .


-07.07 -

yılın kaç olduğunu inan bana sevgilim heyecandan hatırlamıyorum. her neyse   ayı ve günü tarihi ile hatırlıyorum sevgilim . ama bu bizim ilk sarılmamızdı değil mi ? senin de çok iyi hatırladığını biliyorum . ah ama bunları bir kenara bırakalım .

o gün küçük olduğum için hiç bir şey bilmiyordum ama eve gidip anneme anlatınca bana gülmüştü, yani annem baştan beri bizi destekliyordu ama ben senin ailenden korktum en başta senden korktum . beni red edeceğinden kabul etmeyeceğinden korktum sen kabul et sende ailenin sana kızacağından korktum kısaca ben sırf korkumdan dolayı senin için yeni bir kişilik ortaya çıkardım sırf sana zarar gelmesin diye yaptım . 


kendimden vazgeçtim ben her zaman senin için direndim . Sen bilmiyorsun ama Jisoo Unni ye anlattığın kızdan haberim vardı .  o kızla çıkmaya başladığınızdan beri haberim vardı ve siz ikiniz çıkmaya başladığınızda ben o gün eve gelip ağlamıştım hatta bir ara okuldan kaydımı aldırıp sizden uzakta olmayı denemiştim ama olmadı . senden uzakta kalmadım . O gülüşün aklıma gelince kararımdan vazgeçmek zorunda kaldım . tüm ümitlerimi sana bağladım . sen hep bana sorardın o kızla çıkarken ^^saatin niye hep 07.07 i gösteriyordu ^^  diye sorardın bende hep seni ^^ durmuştur düzeltirim ^^ diye geçiştirirdim ama o olay hiç öyle değildi . Saatimi bilerek öyle ayarlamıştım . Sen o kızla devam edersen o saat hep öyle kalacaktı ama ayrılırsan saati düzelticektim . Neden 7 yi 7 i geçe diye sorarsan seni ilk tanıdığım günü hep kendime moral aracı olarak saymıştım . Kızdan ayrıldığın gün ise evde deli gibi koşmuş annemi milyonlarca kez öpmüştüm . Annem her zaman bizi destekledi Lisa Her zaman . Bazen bana kızdı , bazen seni mutlu ettiğim için aferin aldım . ama sen beni fark etmediğin için bazen sende sinirli sözler yedin . ama haberin olmadı . 


Şu an her yerde ve her zaman şükreder oldum . Sevgilim seninle her zaman erkek çocuklarını gördüğümüzde hep severdik .Daha doğrusu sen severdin ben seni izlerdim . seni izlemek gülüşünü görmek sanki dünyadaki tüm aç çocukların karnı doymuş yüzlerindeki gülümse nin bana verdiği his olurdu . ah anlamadın değil mi ? daha da açık olayım mı ?


karşıma oturup herkese hareketli hareketli bir şeyler anlatırken ben hep senin gözlerinde kaybolurdum . Çünkü gözlerin Mavi olmasa da sendeki her şey beni ölümsüz hale getirebiliyordu ah dayanamıycam söylüyorum


seni herkesten , her şeyden çok seviyorum güllerin kırmızılarını bahçeye hep senin için diktim sen bizim eve onları seyretmek için her geldiğinde sana hep kahve yapardım sırf sen kahve den bir daha , bir daha ve bir daha iste diye hep sana yapardım ne kadar sen bana zahmet verdiğini düşün sende tek benim kahvelerimi sev diye içine biraz benim sevdiğim gibi dinlenmiş sudan koyardım sen iste hala yaparım


yeter ki senin bana olan sevgin bitmesin . DİĞER ZARFI OKU SEVGİLİM  

                                                                        SEVGİLER

                                                                                              JENNİE



---------------------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


yazar notu :

Selam ! yazar a ne oldu ? neden bir gün de iki bölüm attı ? evet bana bir şey oldu .

iyi değilim söz ler e karşı bir tutkum bir sevgim var onlara saygım var ama Verdiğim sözleri tutamassam diye korkarken size verdiğim bölüm sözlerini düşündüm iyi değilim o yüzden

bünyem zaten zayıftı bu sefer iyice zayıfladı . hasta hissediyorum yorgun yalnız bitkin . neyse iyi okumalar dilerim .


*UMARIM SEVERSİNİZ TEK TEMENNİM BU *

[ Sentinel - Koruyucu ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin