Kurt Adam

93 3 2
                                    

Ormanda yaşayan bir aile tarladan yiyecek toplamak için dışarıya çıktılar. Ama tarlada çok fazla yiyecek olduğu için toplamak uzun sürdü. Eve dönerken akşam olunca kamp yapmaya başladılar.Bir mağara bulup orada ateş yaktılar.Ama ateş kurt adamın ilgisini çekti ve direk oraya koşmaya başladı.Ayak seslerini duydular ve ateşi söndürmeye başladılar.Kurt adam mağaraya girmişti ama anne baba çocuklarını korumak için  ormana bıraktı.Çocuklar tekne yapmaya karar verdiler yapması uzun sürdü ama sonunda yaptılar.Tekneyi suya bırakıp bindiler.Sonrada bir şehrin lağımına geldiler.Yukarı çıkıp direk polise haber verdiler.Polisler bir kurt adamın metale karşı çıkamayacaklarını biliyordu hemen tonlarca metal alıp ormana girdi.Ailenin ateş yaptığı yere gitti.Sonra iki ceset bulundu derilerinde pençe izleri vardı bu iki ceset anne baba idi.Polisler kan izlerini takip etmeye başladı ve kurt adamı gördüler.Kurt adam metali görünce hemen koşmaya başladı bir mağaraya saklandı.Polisler sabaha kadar aradı ama bulamadı.Güneş batana kadar beklediler sonra ortaya çıktı.Bütün silahlı polisleri öldürmüştü.Helikopterdeki metalleri hemen kurt adamın üstüne attı korkutucu sesler geliyordu sonra kurt adamın kim olduğu bulundu.Kurt adam Belediye Başkanıydı.Sürekli geceleri ortadan kayboluyordu her kişiye farklı farklı şeyler söylüyordu ama  kurt adam o olduğu bulundu.Ama kim tarafından kurt adam oluyordu bilinmiyordu.Sonra büyük uğraş sonucu panzehir bulundu ve başkan yeniden insana dönüştü.Çocuklar ormandaki evlerine veda etti ve birileri onları alan kadar yetim hanede  kalacaklardı.Aradan birkaç yıl geçince çocukları aldılar. Ve belediye başkanını attılar onun yerine başkasını koydular sonunda eski belediye başkanın kim kurt adam olunduğu belli oldu. Bütün ilaçları alıp yok ettiler ama biri hariç.onu yine eski belediye başkanına verdiler yine kurt adam olunca ormana geri döndü ve macera yeniden başladı.

Kurt AdamWhere stories live. Discover now