Ukraine 2018
"Ryan, Ryan ontvang je mij over? ". "ja, wat is er"."wat is je positie? Over". "ik lig in het gras voor het vliegveld, ik kan alles goed zien over"."zit agent Daniel al in het vliegtuig over". Vraagt Jeff vanuit het hoofdkwartier van de gehemedienst MI7. Ryan pakt z'n verrekijker, "niet te zien maar het leger vliegtuig gaat zo opstijgen". "hij moet opschieten, het vliegtuig mag niet weg komen met die gifbommen er in"."Ryan, Ryan agent Daniel hier, ontvang je mij, over"."ja, maar niet zo goed, wacht ik zet hem op een andere frequentie "."ik zit op het vliegtuig!". "huh hoe ben je er in gekomen?". "ik zit er niet in, ik zit er op" Daniel springt van een heuvel op de vleugel van het vliegtuig. Glijd aan de zijkant er af en klimt naar de deur."Ryan, hack de deur". "ja, oke" Ryan pakt z'n laptop en begint met hacken "aahg, alles is in het Russisch, deur, deur". "Ryan schiet op, hij gaat zo opstijgen" het vliegtuig staat op de startbaan, z'n moters beginnen harder en harder te draaien. Dan komt hij in beweging langzaam begint het vliegtuig met optestijgen. "schiet nou op". "ja ben er bijna. Daniel je mag er ook af springen, nu kan het nog"."Ryan, falen is geen optie"
Het vliegtuig komt los van de grond, en gaat steeds hoger en hooger. Daniel hangt met 2 handen aan het vliegtuig. "kom op, yes! Deur is gehackt, Daniel!" de achter klep van het vliegtuig ging open. "Ryan verkeerde deur, die aan de zijkant!". "oh ja, sorry, ben bezig" Daniel hield het niet meer en liet een hand los "aahg ik hang nog aan een hand, doe die verdomde deur open!". "yes hij is open". Daniel klom naar binnen "haaaah, ik ben binnen, pffff"."goed gedaan Daniel nu die bommen er uit halen over en uit" Daniel keek naar de bommen, ze stonden op een pallet met een parachute er aan. Er kwam een Russische soldaat binnen stormen en richtte zijn geweer op Daniel! Daniel drukte zich tegen de bommen aan en trok aan het touwtje van de parachute, de parachute klapte open en de palet met de bommen en Daniel werden het vliegtuig uit gezogen. Hij ging op de pallet liggen daalde lanzaam. Toen hij op de grond stond en had maar een ding te zeggen via de radio "mission accomplished"Londen, 3 maanden later
"hallo met Daniel"."hallo agent, MI7 heeft een nieuwe missie voor u, ga naar de discotheek in sis streed 23. Daar staat een vrouw, geef die deze code: 12490#8381". "oke bedankt" zegt Daniel en hangt de telefoon op.
Even later komt Daniel aan op nummer 23 van sis streed. Hij loopt naar binnen en geeft de code aan de vrouw. Hij krijgt een cd, de vrouw wijst naar een kamertje waar een cd speler staat. Daniel gaat in het kamertje zitten en doet de glazen deur dicht. Hij stopt de cd in de speler. Er komt een stem uit:"hallo agent Daniel, een terroristen groep genaamt Delta wilt de wereld overnemen. Aan u de taak om ze te stoppen. Daniel neemt een zucht" weer een missie". Dan kijkt hij naar buiten. Er staat een man met een pistool op het hoofd van de vrouw gericht. "Pssssss" er loop slaap gas het kamertje in, hij probeert wanhopig de deur te openen maar hij zit opslot. Hij begint te rammen. "Dhak" de vrouw werd neergeschoten. Daniel valt in slaap...Lanzaam word Daniel wakker, hij ziet alles wazig. Voor hem staat een man met een mes. Na een tijdje ziet hij ook andere mensen staan waaronder een vrouw die hem aankijkt. Hij merkt ook dat hij handboeien om heeft. Hij kijkt naar de vrouw dan naar haar handen, voorzichtig laat ze een sleutel zien. "zo, zo, agent Daniel welkom bij Delta. Hahha, onze volgende aanslag is op de president van Duitsland, en niks kan ons sto..." Dan geeft Daniel de man voor hem een trap, zijn mes valt op de grond. Daniel werp zich op hem en slaat hem knock out met zijn handboeien. De vrouw pakt een geweer en schiet de andere mannen dood, daarna maakt ze de boeien van Daniel los "we hebben elkaar vaker ontmoet toch?" vroeg Daniel "ren weg snel, ik red me wel" Er kwamen mannen met geweren binnen gestormd, Daniel rende een gang in. Achter hem werd geschoten, de gang eindigde bij een raam. Daniel sprong naar buiten en rende weg.
YOU ARE READING
Delta
Mystery / ThrillerEen geheime agent van mi7 moet de wereld redden van een terroristen groep delta