ŞİMDİ OKUDUĞUN 𝒮ℴ𝒻𝓉 𝒮𝓀ℯ𝓉𝒸𝒽𝒷ℴℴ𝓀 Non-Fiction ʚ 𝚆𝚘𝚊𝚑 𝚊 𝚙𝚒𝚎𝚌𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚛𝚊𝚜𝚑 𝚞𝚠𝚞 ɞ #art #draw #lala #resim #resimler #çizim İyiki Doğdun Yuma!😃 106 32 3 lilipotterz0192 tarafından lilipotterz0192 tarafından Takip Et Paylaş Post to Your Profile Share via Email Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Post to Your Profile Share via Email Report Story Yuma ile ilgili bi resim çizemedim ama bu günü de atlamak da istemedim. O yüzden bir kaç foto bırakıp kaçıyorum😁 Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Çok kawai değil mi?😍 Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Çocukluğu çok şirin ya!😍😍 Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.