Byl normální den v Mistic Falls ikdyž tohle město už není normální nějakou dobu. Naty se vydala do Salvatorovic domu , protože jí Damon napsal ,že sní musí mluvit ,ale to co tam našla to opravdu nečekla.
Jen co vešla do dveří uslyšela tři až moc známé hlasy.
" Jsem si jistý ,že Naty by radši šla na schůzku se mnou než aby ztrácela čas s jedním z vás dvou." to byl jasně Klaus.
" Jediný kdo může vyhrát její srdce jsem já protože já vždycky vyhraju." Kaie znala nejkratší dobu ,ale byl to jasně on.
" Oba dva jste hrozně otravní. Já jí znám nejlépe a nejdéle z vás dvou tak se mi kliďte z cesty." A nejznámější hlas který by poznala všude byl Damon.
Naty byla šokovaná tím co slyšela. Nečekala ,že zrovna oni tři se budou prát o ní.
"Může mi tady někdo vysvětlit co se to děje?"
Všichni se na ní otočili protože v zápalu své hádky si neuvědomili ,že ona zmiňovalá stojí přímo za nimi.
"Proč by se něco dělo ,Love ?" Klaus se to snažil zahrát ,ale Nat výraz mu jasně řekl ,že to slyšela naprosto všechno.
"Já jsem příjdu kvůli tomu ,že si myslím ,že se děje něco vážného a najdu vás tady jak se hádáte jako malé děti na písku o bábovičku." Nevěřícně zakroutila hlavou ,ale pousmála se nad tím.
"Tak když už jsi tady tak nám můžeš říct koho by sis vybrala z nás tří." řekl Kai se svým usměvem.
"To je velice těžké si vybrat." Nat dělala ,že přemýšlí , ale odpověď měla už jasnou.
"Sice tady není ,ale moje jasná odpověď je Elija. Má to dva důvody , protože spolu už chodíme a protože za deset minut s ním mám schůzku. Takže pánové přeji vám příjemný zbytek dne." S tím se Nat otočila a zanechala za sebou šokované výrazy.
Chci připomenout , jestli má někdo návrh nebo chce vidět svoje oblíbené postavy tak stačí napsat a já se budu snažit to splnit co nejdříve.
Užíte si zbytek dne. Miluju vás.
ČTEŠ
Upíří deníky Gify
FanfictionTahle knížka je založená na seriálu Upíří deníky. Obsahuje krátké příběhy a gify.