Аз съм Гергана на 18 съм.
Понеделник е.Алармата ми звъна в 8:00 претегнах раката да изключа алармата,но паднах от леглото.Мама май е чула защото дойде в стаята ми.I
-Добре ли си скъпа?
-Да мамо добре съм.
-Добре.Оправяй се бързо и ела да закусиш.
-След малко идвам.
Влязох в банята да се изкъпя.Облякох си това.
И с тези обувки.Среса си арбаносово-черната си коса и я остави пусната.Сложих си очен момив на очите си и си взех раница.
И слязох долу целунах майка ми.
-Мамо довечера ще се прибера по късно.
-Добре мила внимавай.
-Добре мамо не съм малка.Чао
-Къде отиваш няма ли да закусиш
-Ще си купя нещо на училище.Чао
-Чао мила. И не прави глупости. Отворих гаража и избрах тази кола.И тръгнах за училище.Стигнах там и мойте най-добри приятелки Ребека и Бела се затичаха до мен и ме прегърнаха
-Внимавай те ще ме убиете.😆
-Извинявай-казаха двете заедно.
-Нищо е хаиде да идем да пием по нещо.
-Добре.
Отидохме до кафенето което беше от среща и седнахме.Взехме си по едно кафе и почнахме да си говорим.
Б:-Чухте ли за новото момче.Казват че е готин.
Р:-Да и аз чух.
Аз:Не ме интересува.И той ще падне в краката ми както всички.
Б:-Казва се Владимир. 😍😍
Някой нахлу в кафенето и провокира погледите на всички без моя разбира се.
-Какво ме зяпате?Не сте ли виждали красавец като мен а😍😍?
-Измил си зорите-казах аз
-Какво каза? Я пак.
-Казвам,че не си красавец,а тапанар.
Приближи се до масата ни и се наведе до мен.Усетих веднага хубавия му парафилм.Бях на 1см разтояние от усните му.
-Така ли мислиш красавице?
-Да така мисля. Усетих как хваща лицето ми и ме кара да го погледна.Омг очите му бяха толкова сини като небето усмивка се изписа на лицето му,а усмивката му толкова ослепителна.
-Тогава защо ме гледаш така сякаш след малко ще ми се нахвърлиш?
Отдръпнах се от него.
- Мечтай си.. Тръгнах към вратата но усетих ръка около кръста ми.обърнах се и го видях отново придръпна ме към себе си и каза.
-Ти сама ще паднеш в кракати ми.
Сложи пръст на усните ми за да замълча и ме целуна.Целуваше ме грубо и страстно опита се да вкара езика си в устата ми но аз се борех той ме захапа и аз изпищях. Одръпна се а усните ми кървави.
-Ти какво си позволяваш и му одарих един шамар. Излязох бясна.И се запътих към колата си.Качих се и потеглих.довечера ще има купон и ще отида.Прибрах се и легнах на леглото мислейки за онова момче съм се унесла и съм заспала.Ти ще си моя само моя. Никой няма да те има освен аз.хаха и ме бутна на леглото завърза ми ръцете и започна да ми къса дрехите...Неее.....нее..
-Неее крещех аз.Видях че е 19:00 в 20:00 трябва да съм готова.
YOU ARE READING
Мой Си.
Mystery / ThrillerНай-известното момиче в училище с невероятната си красота и яките купони.Свикнала е да получава всичко. Той е буен и непокорен свикнал е да се бие и да прави каквото си иска. Когато огъня се срещне с водата всичко се променя.