1.

6 0 0
                                    

Da ne mislis da je malo kratka? Gledala sam svoj odraz u ogledalu i u odrazu gledala moju malu ludu drugaricu Jecu kako se beči na moje reči. Jeca i ja se znamo od nase druge godine zivota i od tada smo nerazdvojne. Ona je usvojena ali ima ljubav roditelja vecu nego sto sam ja imala samim rođenjem. Danas smo zavrsile srednju školu. Četiri godine sedanja zajedno u klupi, smejanja, ogovaranja, naravno po koje svađe ali na kraju bezgranična ljubav. Spremamo se za žurku povodom kraja i ona pokusava da me natera da obučem haljinicu koja mi jedva pada preko zadnjice, a pritom je i lepršava.

Naravno da ne, izgledaš bolje nego ikada! Hajde dolazi ovamo da se našminkamo... Gledam je kako graciozno korača prema ogledalu. Savršene obline, duge noge i dugačka riđa kosa sva u loknicama koja prekriva njena gola leđa prikazivajući siluetu prelepe mlade devojke koja je spremna da svojom lepotom zaseni svet. Dolazim do nje i gledam u šminku koja je rasuta po stolu.

Hajde Tašo vreme ističe. Na brzinu stavim puder malo senke i maskaru dok na usne stavljam labelo sa jagodom koje dbijaju prirodnu rozu boju i sjaj. Gledam svoj odraz u ogledalu, krem braon oči uokvirene dugackim i gustim trepavicama sijaju kao nikada do sada.

Okej spremna sam, možemo da krenemo!

Odlično, Bojan je ispred čeka nas u kolima. Bojan je Jecin dugogodišnji dečko, stvarno su preslatki.

Izlazim iz kuće i sedam u kola praćena osmehom Jecinog dečka, nedugo zatim dolazi i ona, a Bojaj je posmatra sa nekim sjajem u očima i daje joj jedan iskren poljubac. Dok ih gledam ovako preslatke mislim se kada ću je dobiti takav pogled ili takav poljubac i da li cu ikada osetiti šta znači biti stvarno voljen. Moje sanjarenje prekida Jecin govor o tome kako moraju da mi nađu dečka jer je malo čudno što ga još uvek nisam imala. Mene to ne pogađa nešto preterano jer ne želim da se zabavljam sa specijalcima čije misli idu samo u jednom pravcu. Nasmejem se na njene face dok to priča i ponovo se prepustim svojim mislima dok gledam u nebo i zvezde. Večeras su posebno sjajne kao da mi govore da ce se nesto desiti. Ubrzo stižemo ispred kluba i izlazimo iz kola. Dok Bojan zaključava, Jeca proverava kosu i šminku i gleda ima li poznatih. Ulazimo u klub i odmah me u lice udara vreo vazduh pomešan sa alkoholom i smradom cigareta. Dok se guramo kroz gužvu i tražimo naš sto, vidim dečka u čijem krilu sede dve cure i bukvalno mu unose grudi u lice. Zgrožena takvim momcima stajem za sto i uzimam telefon kako bih ubila vreme. Obožavam Jecu i Bojana ali videti ih kako se gutaju natera moj želudac da se okrene na glavačke pa odlučim da odem po piće. Sedam za šank dok mi konobar prilazi i pita za narudžbinu, podižem pogled i susrećem se sa dečkom crne kose, braon očiju i prelepim osmehom. Nikada ranije nisam pila da se ubijem ali večeras sam rekla da ću probati neke nove stvari i naručila čašicu votke. Dok mi se ljuta tecnost slivala niz grlo i cinila da mi usta utrno od ukusa, napravila sam čudnu facu na šta se ovaj nasmejao i sipao još jednu čašicu. Htela sam da odbijem ali je rekao da on časti i da se ne sme odbiti. Nasmejem se na to te uzmem svoje pice i vratim se za sto dok mi usput pogled zastade na onom istom dečku koji se sad ljubi sa onim curama i zgadi mi se ceo muški svet. Vidim da su Jeca i Bojan na podijumu pa odlučim da odem i ja. Dok mi se pred ocima sve ljulja krećem bez srama da vrtim kukovima ne mareći za kratku haljinu. Kreće neka pesma i svi kreću da plesu dok se ja kao opijena njišem uz ritam muzike. Osetim pogled na sebi ali nisam marila pa sam nastavila sa igranjem i glupiranjem. Prišla mi je Jeca i rekla kako Bojan i ona idu da piju šotove i pozvala me da krenem sa njima, naravno da nisam znala šta je to ali ipak sam pristala. Seli smo za šank i opet nam je prišao onaj konobar, a onaj osećaj da me neko gleda jos nije nestao.Primetila sam kako me Jeca čudno gleda i smeška se, samo sam se nasmejala i popila dva šota nekog jakog pića, tu je bio prekid filma za mene.

***

Otvaram teške kapke i sve mi je mutno, trepnem nekoliko puta dok mi se slika ne razbistri i gledam oko sebe. Nalazim se u mojoj sobi, a cela soba bazdi na alkohol. Lagano ustajem i osećam vrtoglavicu i jak bol u glavi. Odlazilm lagano u kupatilo i gledam svoj odraz u ogledalu i bukvalno se krstim sama sebi. Ispod očiju maskara razmazana do pola obraza, a onda primetim nešto na vratu i ostajem zaprepašćena kada skapiram da je to ustvari šljivica na mom vratu. Izlećem iz sobe i odlazim u kuhinju gde zatičem Jecu kako ždere nešto slatko i bacam se na nju kako bi dobila svu njenu pažnju da bi mi rekla sta se sve desilo u onom klubu. Samo me je pogledala i nastavila da jede.Bila sam zbunjena jer je delovala nekako ljuto, ali je ubrzo nakon toga izleteo onaj piskutavi osmeh koji se širio prostorijom. Ja sam još više zbunjena gledala u nju i samo čekala da čujm svoje gluposti i već sam proklinjala sebe zbog sinoćne odluke. Kada je konačno progovorila kroz glavu su mi prolazile misli o tome kako se ubiti, a da to niko ne primeti i molila zemlju da me proguta.

Mrtva pijana si buljila u lika koji se žvalio sa nekim curama, ustala i krenula ka njemu, a kada sam ja pokušala da te zaustavim rekla sin kako je najbolje da im daš broj od nekog motela da se normarno vaćare, a ne da nam zgrožavaju život.

Slušala sam je i menjala boje kao kameleon... Živ sram me je jeo iznutra dok sam slušala najveći blam sveta, ja nekome da dam broj za motel, Bože uzmi moju dušu... Naravno ona se smejala i pričala sve to kao da je gledala scenu iz filma, a ne svoju drugaricu kako uništava svoj život koji nije imala ni pre toga. Već sam razmišljala u koju zemlju da se preselim kada je rekla nešto za šta nisam mogla da predpostavim da sam sposobna! Ladno sam gurnula jednu od cura i sela kod njega u krilo i krenula da ga ljubim, BLAMA BOŽE, ne to samo meni može da se dogodi bukvalno. Pognute glave trčećim korakom ulećem u svoju sobu koja još uvek smrdi i otvaram prozore i dalje ne verujući šta sam pre samo nekoliko sati uradila. Dok su mi se u glavi pravili filmovi i čula se neverovatna buka i zujanje otišla sam u kupatilo da sa sebe sperem svu prljavštinu u koju sam se sama uvaljala. Zanemarim maskaru koja i dalje krasi moje nikakvo lice sela sam u kadu i pustila da se niz moja leđa spušta mlaz mlake vode terajući moje celo telo na drhravicu i trenutnu jezu. Osećala sam kako stres izlazi iz mene i otiče nepovratno sa vodom koja ne dozvoljava mojoj koži da se umiri. Raspustila sam svoju čupavu punđu i dozvolila kosi da se natopi hladeći usijanu glavu lagano osećajući kako bol napušta moje umorne oči. Stavljam sapunicu na sebe i trljam kožu kao da pokušavam da je ogulim dok slana suzica klizi niz mokro lice. Ne mogu da verujem da sam to dozvolila sebi, o čemu sam mislila, šta će sada ljudi pomisliti, buka se širira mojim moždanim ćelijama ne dozvoljavajući mir i spokoj mom telu. Osala sam tako da ležim sve dok voda nije postala ledeno hladna ili ja jednostavno nisam primetila da mi je hlado, više ni sama ne znam. Izašla sam i pogledala se u ogledalo koje je zamagljeno od silne pare koja se širila kupatilom i tada mi je sinulo, kako sam ja za ime Boga došla kući!? Samo sam želela da odem negde gde nema nikoga i sama se izborim sa svojim problemima kao što sam uvek i radila. Brzo sam navukla trenerke i majicu, obula patike i izletela iz kuće kao furija. Zaputila sam se prema obližnjor reci nedaleko od moje kuće oko koje se nalaze poljane i stene. Tu sam uvek pronalazila sebe i tu sam uvek bežala kada sam bila u teškim vremenima, te stene i piljane samnom su proživele ne zamisivo. Dešavalo mi se da tako presedim ceo dan pored i dočekam svitanje zvezda i meseca. Sam zvuk reke koja žubori, zvuk zrikavaca, zvuk drveća koje svoje krošnje njiše uz ritam vetra, miris trave i poljskog cveća davao mi je spokojstvo i osećaj sigurnosti. Ponekad kada bih se osećala usamljeno ili dok su moji roditelji bili na putovanjima, trčala sam tamo sa gitarom u ruci i pevala kao da me priroda čuje, kao da sam jedno sa njom.

Sedela sam tako i gledala kako reka bez teškoća prelazi sve prepreke i sama stvara sebi put, tako lako i spokojno da sam joj na trenutak zavidela. Slušala sam kako se trava i granje viore na vetru i prave prelepu melodiju polako zaboravljajući na probleme ovog sveta i puštajući stres iz tela. Sedela sam tako naslonjena na jedan kamen i zaspala uz žubor ne nadajući se da me tek čekaju problemi. Probudila sam se nekoliko sati kasnije i videla kako nedo prekriva prelepa nijansa narandžaste i kao da najavljuje dolazak kralja koji nestrpljivo želi da pokaže svoj pun sjaj. Ustala sam i otresla nogavice napuštajući moje mirno mesto i vraćajući se u stvaran svet. Na pragu moje kuće sačekali su me jedna ruža i kovertica, a ja ne pogledavši odnela sam to Jeci i rekla kako je verovatno Bojan ostavio i u žurbi otišao. Odlučila sam da ću da se vratim u svoju sobu i malo sviram, kada je Jeca ušla i rekla kako je to ipak bilo za mene. Zbunjeno sam je gledala i uzela sve te stvari od mnje i otvorila pismo u kojem je pisalo kako sam ja ustvari jako divna osoba i pored je stajao maleni papirić i broj telefona. Pismo je bilo anonimno, a ja sam želela da samo zaboravim na sve i nastavim dalje svoj maleni bedni život. Prošlo je nekoliko meseci od te čudne večeri, a pisma se više nisu dostavljala i ja sam mislila da je ta priča završena ali je moja zvezda odlučila da se poigra sa mojom sudbinom.

Pa posle dužeg vremena vratila sam se, hahahah uživajte voli sam vaša Anđa





You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 13, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Shooting StarWhere stories live. Discover now