Yaprak Demir 🔝
Televizyon yine bozulmuştu, onla uğraşırken. Yıldız mutfaktan geldiğinde "Yaprak kahvaltılık hiç bişey kalmamış" dedi. Şaşırmamıştım her ay böyle oluyor "Ben patrondan erken maaş isterim, tabi verirse. Bugün kahvaltı edemeyiz, akşam için ne var" dedim. Yıldız "Sorun o ya, hiç bişey yok" dedi. Tam bişey söylicektim ki çalan telefonum buna engel oldu. Telefonum eskiydi, hemde çok. Hemen açtım. "Kızım neredesin, patron neredeyse geldi" ah aras "Tamam tamam geliyorum" diyip kapattım. Yıldıza dönerek "Ben halledicem, merak etme" diyip hemen montumu giyip çıktım. Arkamdan "tamam çilli" diye bağırdığını duydum.
Koşarak Cafe ye girdim. İçeriye adımımı attığımda önümde patronumu gördüm. Olduğum yerde durdum. Neysek arkası dönüktü, o yürümeye başladığında bende arkasından gitmeye başladım. Böyle böyle geldim, kasaya hemen arasın yanına koştum. "Kızım o neydi, ben burda altıma sıçtım. Sen korkmadın mı" dediğin de güldüm. "Sen bizim mahallede yaşasaydın, o sokaklardan geçseydin ölürdün heralde" dedim. "Helal olsun kankama" dedi. Ve tam o sırada patron geldi.
"Akşam bir parti var. Çok özel müşterilerimiz gelicek, o yüzden herkes evine gidip hazırlana bilir. Servisler için başka birileri gelicek, sizin içinde kafa dağıtma olur" üff yeter ama, yani süs gibi durun demek istiyor. Hergün Hergün parti, belki kıyafetimiz yok. Hemen patron un yanına gittim. "Patron, maaşımı bugün alabilirmiyim. Yarım saat dil dökmem sonucu alabilmiştim. Hemde fazladan, imana mı gelmiş bu adam. Normalde vermezdi. Nasıl stres yaptıysa.
Hemen çıkıp patronun verdiği parayla yiyecek almıştımHızla. Hızla çıktım cafeden. Yolda markete uğrayıp yiyecek bir şeyler aldım. Eve gelince poşetleri hemen masaya koydum. Yiyecekleri tek tek dolaba yerleştirdikten sonra işim bitmişti. Tam o sırada Yıldız Geldi. O da bir kütüphane de çalışıyor. Doğal olarak Beni görünce şaşırdı. "Çilli , erkencisin" dedi. "Yav, bu patronun yine özel müşterileri mi ne gelecekmiş. Bizi erken yolladı. Bide akşama güzelce giyinin gelin dedi.Ama biz iş yapmıcakmışız."dedim tek solukla." Yani gelin süs gibi durun dedi" ne zeki kızsın be
"Aynen öyle, bende düşündümki ilk defa bizi garsonluk yapalım diye çağırmadılar. Yani..." hım ladı "hımm yani diyorsun ki gel sende süs gibi dur" güldüm "Aynen öyle" sevinçle ellerini çırptı " Bana uyar" birden yüzü düştü "ama para yok, hem yiyeceklerde bitti" ayy kıyamam ben sana "aldım ben merak etme, hem kıyafet için de para var." sevinç dansı yapmaya başladı. Güldüm ve bende katıldım.
İki saattir kıyafet bulamıyoruz. Yıldız beni bir mağazaya çekti. Yıldız bir mıknatıs değildi ama olsun (djbsbs).
Uzun uğraşlar sonucu kıyafet bulabilmiştik. Yıldız;
Ve ben
Abartmamıştık. Zaten paramızda çok yoktu. Birşeyler atıştırıp çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimle Kal
Teen FictionYaprak ve Yıldız, Annesiz ve babasız büyüyen kardeşler. Kendi başlarının çarelerine bakmak zorundalar.