prolog

245 26 4
                                    

"You may kiss the bride now."

Muncung bibirnya dibiarkan memanjang. Tolonglah bersahut oleh dia yang berada di sebelah sana. Mata dipejam rapat, tanda  ingin merasai nikmat kali pertama sebagai suami isteri. Tidak salah bukan?

Digelar sebagai wanita dengan status sudah berkahwin sememangnya mampu meletuskan segala urat belikat yang berselirat di dalam badannya. Belum mampu terima hakikat, tetapi mengenangkan 'si dia' yang terlampau inginkan gelaran itu, haih..

Yena dapat merasakan sorotan mata tajam yang menyindir dirinya. Dia tahu rasa bahang itu datang daripada siapa. Ah, dia kisah apa? Ini hari dia!

Bisikan si lelaki, atau lebih kepada rengusan hadir tepat di sebelah telinganya. Yena melarikan dirinya sedikit, geli menahan nafas yang menghembus ke tepat gegendang telinganya.

"Kau boleh tak simpan sikit muncung tu? Aku tak hamak nak patuk paruh kau."

Dasar Kim Mingyu!

"Kalau kau tak nak paruk paruh aku, no hal. Aku boleh patuk paruh kau dulu."

Maka, bibir mereka menekan antara satu sama lain. Satu kucupan panjang yang membuatkan seisi dewan memberikan tepukan yang sangat gemuruh. Sentuhan bibir mula terlerai.

Mingyu berpusing ke belakang seketika dan mengelap bibirnya beberapa kali.

"Kau memang- ", mata Mingyu dijegil besar sambil tersenyum. Dia perlu menjaga air muka mereka memandang majlis sedang berlangsung.

"Good husband! "

Midnight Husband [Mingyu]Where stories live. Discover now