Megérkeztünk a bálba . Mindenki táncol a párjával és piál, hogy hol vannak ilyenkor a tanárok? Már elhúztak. Emet is elvesztettem a tömegbe ezért elmentem a piás pulthoz és öntöttem magamnak puncsot.
-Látom elvesztetted a barátod, majd segítek én pótolni-mondta egy hang a hátam mögött.
*Luke szemszöge*
Lassacskán 2 órája vagyunk itt a haverokkal, a tanárokat sikeresen elüldöztük. Gongoltam megyek hozok valami piát.
-Megyek hozok valami piát, kell valakinek?-kérdeztem de semmi értelme nem volt hisz mindeggyik elvolt
Odamentem a pulthoz de egy ismeretlen alakot láttam meg. Hosszú lábak, formás alak, barna haj.
-Látom elvesztetted a barátod, majd segítek én pótolni-mondtam
Hátrafordult nem várt látvány fogadott, az a stréber lány volt valami Lili vagy mit tudom én.
-Nincs barátom és nem is kell-mondta a szemembe nézve és elment
*Lisa szemszöge*
Luke bunkó megszólítása után helyet foglaltam a terem eggyik sarkában egy széken.
'2 óra mulva'
El indultam megkeresni Emet hisz mióta elváltunk nem láttam. Nehogy hülyeséget csináljon. Figyelmetlenségemben nekimentem valakinek és a földre estem.
-Micsoda véletlen egybeesés-mondta hatalmas vigyorral Luke-már nem birnád ki nélkülem-az arcáról a vigyort le sem lehetett vakarni
-A barátnőmet keresem nem téged-mondtam, kezét nyujtotta amit nem fogadtam el és felálltam.
-A szöszit?-kérdezte
-Emmat
-A haverom hazavitte mert nagyon bepiált
-Király, akkor viszlát-mondtam és indultam is a kijárat felé
-Egyedül akarsz hazamenni, nemsokára éjfél
-Nem lakom messze
-Akkor is hazakísérlek-elkezdett vezetni a kijárat felé
Az út kínos csendel kezdődött. Többször nyitottam szólásra a számat de nem tudtam mit mondani. Megköszörülte a torkát Luke rám pillantott majd a tekintetét végigvezette rajtam minden milimétert átvizsgálva.
-Csinos vagy, többször hordhatnál ilyen ruhákat
-Kösz asszem, te sem vagy borzalmas-néztem végig rajta kék szakadt farmer és egy fehér ing volt rajta aminek a legfelső gombja nem volt bekapcsolva.
-Kösz-mondta és egy kacérat mosolygott.
Az a mosoly, megmutatta tökéletesen fehér fogait és gyerekes gödröcskéit. Látta hogy elgondolkodom rajta ezért mégnagyobbra nőtt a mosolya.
-Ne mosolyogj ilyen bárgyún-néztem egyenest a szemeibe-megérkeztünk-mondtam mielőtt szolhatott volna valamit
Léptem volna a ház felé de ő elkapta a karom és vissza rántott.
-Kérek valamit amiért elkísértelek-mondta és mutogatni kezdett az arcára
Gondoltam mit veszthetek, odahajoltam és mikor már csak miliméterek választották el az arcát elfordította a fejét így a szájára ment.
Elhúzódtam a szájra puszi után és dühös tekintettel indultam el a házba.
-Máskor is haza kísérlek-mondta nevetve mire felmutattam nőiesen a középső ujam.
Felmentem a szobámba lekaptam magamról a szempilla spirált, a ruhát és pizsamába bevágódtam aludni.
YOU ARE READING
Mosoly
RomanceLisa az osztály strébere megmutatja valódi formályát az utolsó bálon.