Bok ljudi, ja sam Edita, kćer od Tine i Marija, a ja sam Stipe, sin od Karle i Erika.. Stipe: Imamo 4 godine i danas ćemo napokon čuti priču o tom legendarnom mačku, jel tako Edita?... Edita: Naravno, deda će nam je ispričat čim dođe sa posla... Stipe: Evo ga... Edita i Stipe u jedan glas: Dedddddaaaa ispričaj nam priču o onom mačku, pllliiizzzzz..... Zvonko: Ali priča traje nekoliko sati... Edita i Stipe: Bit ćemo dobri, obećajemo... Zvonko: Ok,ok sjednite.... Sjednu i Zvonko počne pričati: Prije mnogo mnogo godina vaša je prabaka našla......... Unuci su ga sa zanimanjem slušali a pridružili su im se i roditelji... Priča je trajala 6 sati... Kada je Zvonko završio priču, unuci su rekli: nevjerojatna priča... Tina: Da, Eriku sjećaš se kada sam ti je pričala kad si imao 10 godina... Erik: Seko, da sjećam se i samo tebi mogu zahvaliti što sam živ... Tina: Ne trebaš mi zahvaljivat, braco... Erik: Dođi da te zagrlim... Tina i Erik se zagrle i počnu plakat.... Prekine ih Mario: Ljubavi jesi li pitala šefa sutra za slobodno?...Tina obriše suze pa odgovori: da jesam, malo je bijesnio jer je trebao onda zatvoriti butik ali kad sam mu rekla o čemu se radi, pustio me je... Mario: Erik a ti?... Erik: I moj je malo bijesnio jer je onda morao sam prati aute, ali je na kraju pristao i dobio sam slobodno, ali zašto sam tražio slobodno?. Mario: Jesi ti zaboravio da je sutra godišnjica mojoj baki?. Erik: Ajoj jesam, sutra joj je 9 godina od smrti.... Tina: Moramo reći djeci da idemo... Mario: Ja idem spakirati kofere, a vi kada završite sa razgovorom, dođite mi pomoć...Tina: Edita i Stipe dođite malo dolje, moramo vam nešto reći... Edita i Stipe: Evo nas... Tina: Sjednite... Djeca sjednu i Tina počne govorit: Edita nočas i sutra će te čuvat ujna Karla i deda Zvonko... Erik: Stipe tebi će nočas mama čitati priču za laku noć.... Edita i Stipe: Zašto?...Erik i Tina: Idemo u Dubrovnik nekim poslom, sutra navečer se vraćamo... Stipe: Strino Tina obećavaš da ćeš mi tatu vraćaš do sutra navečer?... Tina: Časna pionirska... Tina: Sada se možete ići igrati... Edita i Stipe: Ok... Erik: Seko što je to bilo?..Tina: To je naša intimna zakletva, ako te ne vratim do sutra navečer kako sam se zaklela, morat ću mu dati 200 kuna... Erik: Isuse... Tina: A sada ajmo pomoći Mariju s spakiranjem, vlak nam kreće u ponoć.. Erik: Ajmo... Kada su se spakirali, već je bilo 23 sata, odlučili su krenuti... Došli su taman na vrijeme za polazak... Ušli su u vlak i Tina je počela pitati Marija: Gdje ćemo boraviti do sutra?. Mario: Vidi što imam... Tina: Ključeve od one kućice... Mario: Da... Tina: Umorna sam, probudite me kada stignemo... Tina se spusti na Marijevo krilo i zaspi a i Erik je zaspao... Samo je Mario bio budan i gledao kroz prozor... Mario u pola četiri ujutro: Ljudi stigli smo, ajmo u bakinu kućicu...
YOU ARE READING
Jedan čudesan mačak 5: Marijeva slijepoća
AdventureKako će Mario oslijepit i hoće li ikad više progledat?... Vidjet ćete u ovom petom dijelu...