Bölüm: 7

712 47 3
                                    

Adrien ve nino oturdukları cafe'den kalkmış ve luka'ya teşekkür edip oradan ayrılmışlardır. İkisi de adrien'ların evine gelmişlerdir. Adrien olanlar marinette'e anlatır, marinette de alya'ya anlatır. Ve marinette'in aklına mütüş bir plan gelir. Plan şöyledir;

1. Önce adrien chloe'yi arayıp konuşmak istediği söyleyip onu bizim daha sonradan onu kaçıracağımız depomun yanındaki parka davet edecektir.

2. Adrien daha sonra chloe'yinin gözlerini bağlayıp ona sürpriz yapacağını söyleyecektir. Adrien da onu bizim depoya getirecektir.

Marinette artıdan birşey daha ekler;

Biz kim olduğumuzu belli etmemek için yüzümüze maske ve üstümüze deri ceket giyeceğiz. Eski sınıftan bazı arkadaşlar da bize yardım edecek.

Nino! Sen ivan ve kim'i ara. Onlar chloe'yi bayıltıp bir sandalyeye bağlayıp kaçmasına engel olacaklar.

Sonra siz odadan çıkıcaksınız ve chloe ile ben yalnız kalıcam. Bu arada nino! İvan'a söyle yanında elektroşok cihazı getirsin.

Bende ona soru sorarak onu itiraf ettireceğim. Her yanlış bir şey dediğinde veya söylemek istemediğinde veya yalan söylerse onu elektro şoklayacağım.

Marinette: HADİ! ŞİMDİ HERKES İŞİNİN BAŞINA!

Ve plan uygulamaya konur...

Adrien ve chloe telefon konuşması...

Adrien: merhaba chloe!
Chloe: merhaba adribalım!
Adrien: yalnız... bana böyle hitap etmesen..
Chloe: tamam adrien.
Adrien: chloe seninle şu ......parkında konuşabilir miyiz?
Chloe: tamam. Ne zaman?
Adrien: şimdi!
Chloe: tamam. Hemen geliyorum!

Yazar'ın ağzından;

Chloe parka gelmişti. Görünürde kimse yoktu. Az sonra adrien da geldi. Ve konuşmaya başladılar.

Adrien: chloe... ben sana bir sürpriz hazırladım. Ama önce gözlerini bağlamamız gerek.

Chloe: tamam adrien.

Chloe olacaklardan habersizdi. Adrien arkadan ivan ve kim'e işaret verdi. Chloe'yi depoya götürdü. Kendisi de bu arada deri ceket ve maske giydi. Sonra maskelilerden marinette, chloe'nin gözündeki bandanayı çıkardı. Chloe şok olmuştu. Kimdi bunlar? Adrien ona ne anlatmaya çalışıyordu? Bilmiyordu. Sonra ivan ve kim chloe'yi içinde gizlice elektroşok olacak şekilde bağladılar. Chloe çırpındı çırpınmasına ama.. kaçamadı iplerden. Marinette etraftakilere işaret verdi ve herkes odadan çıktı. Odada sadece chloe ve maskeli olan marinette kalmıştı. Marinette chloe'ye bazı sorular sormaya başladı...

Maskeli kişi (Marinette): chloe... chloe. Sen neden adrien ve sevdiği kadını birbirlerinden ayırmaya çalışıyorsun?

Chloe: ben adrien'ı çok seviyorum. Kesin o pis mavi kafa adribalımın aklını karıştırdı. Ben eminim ki adribalım da beni seviyor.(tövbe tövbe ben ne yazdım böyle ya? Tövbesteyşın)

Maskeli kişi(marinette): *elektroşok cihazına basar ve chloe'ye elektrik çarpar.* yanılıyorsun chloe.. adrien seni sadece arkadaşı olarak görüyor. Ve o SENİ SEVMİYOR!  *bir kez daha elektrik çarpar chloe'ye.* chloe suçunu itiraf et artık! Ben yaptım de! eski sevgilisini de ben ayarladım de! Hadi söyle!

Chloe: evet, BEN YAPTIM! Var mı? Sen bana ne yapabilirsin ki?

Marinette oradan adrien'a işaret verir. ( bu arada marinette ve chloe konuşurlarken adrien polisi aramış ve durumu anlatmıştır.) adrien da polislere içeri girmelerini söyler. Chloe ne yapacağını şaşırmıştır. Ve onda bütün maskeliler ortaya çıkar ve maskelerini çıkarırlar. Chloe gördükleri karşısında hayrete düşer. Çünkü o maskeliler arasında adrien da vardır. Artık chloe'nin yapabileceği birşey kalmamıştır. Chloe teslim olur ve nath'ın yanındaki hücreye kapatılır.
 

Şarkıcı Marinette: Acı İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin