1

215 21 5
                                    

Yarın yeni okuluma başlıyacaktım.  Fazlasıyla heyecanlıydım. Yeni okul, yeni sınıf, yeni arkadaşlar, yeni hocalar, yeni ortam. Biraz zorlanacaktım ama olsundu.
Komidinin üstündeki telefonumu elime aldım ve saate baktım. saat geç olmuştu. Yeni okuluma Ilk günden geç kalmak istemem...

_______________________________________________

Sabah alarmın çalmasıyla uyandım demek isterdim ama ne yazzıkki kardeşim lisanın cırlamasıyla uyandım. Üstümde tepiniyordu.

Ls
Jennie Jennie Jennie Jennie
Uyan uyan uyan uyan
Okul var okul var

Jn
Kes sesini Lisa haaa Eger üstümden kalkarsan hazırlanacam.

Lisa üstümden kalkınca kollarımı esnettim ve yataktan kalktım. saate bakınca birbuçuk saatimin oldugunu gördüm. Hemen banyoya koşup duş almaya başladım. Duş almam bitince çıktım ve kıyafetlerimi giymeye başladım. Okul özel kolej oldugu için serbest giyiniyorduk.
Hazırlanıp aşagı indim. Annemler yemek yiyordu. Bende masaya oturup birkaç lokma atıştırdım. Yemeklerimizi bitirince Lisa ile kalkıp odalarımızdan çantalarımızı aldık. Aşagı indigimizde koşarak kapıya çıktık.

Lisa ile sohbet ede ede okulun önüne gelmiştik. Ikimizde kafamızı kaldırıp o muazzam görüntüye baktık.

Jn
Hadi Lisa müdürden sınıfımızı öğrenelim.

Lisa ile müdürün odasına doğru ilerledik.
Kapıya gelince Lisa kapıyı vurdu.

Mdr
Girrr

Içeri girdigimizde bayan bir müdür ay pardon müdüre görmeyi planlamıyorduk.
Lisayla birbirimize şaşkınca baktık.

Mh
Buyrun.

Ls
Biz Bu okula yeni transfer oldukta.

Mh
Haaa evet.  Bi dakka sınıfınıza bakayım...
Immmm 12h sınıfındasınız.

Jn and ls
Teşekkürler.

Müdüre hanımın odasından çıkıp sınıfın önüne ilerledik.

Jn
Lisa ders başlamışmıdır?

Ls
Evet.

Kapıyı çalıp içeri girdigimizde tüm gözler bize döndü. 

Ögrtn
Ah hoşgeldiniz.  Siz transfer ögrenciler olmalısınız. Kendinizi tanıtın.

Jn
Ben Kim Jennie.
Umarım iyi anlaşırız.

Ls
Ben Lalisa manoban.
Umarım iyi anlaşırız.

Xxx
Hey neden soy isimleriniz farklı.

Cevap vermemeyi tercih edip göz devirdik.

Ögrtn
Boş bir yere geçin çocuklar.

Çocuklarmı ögk.  Biz çocukmuyuz mk.

Lisa ile en sondaki boş sıraya geçtik.
Herkes bize bakıyordu.  7 kişilik grup hariç.
Ders henüz başlamamıştı. Hoca sınıf defterini dolduruyordu. Önümüzde oturan iki Kız bize taraf döndü.

Rs
Merhaba ben park chaeyoung. Ama siz Rosè deyin.

Js
Bende Kim jisoo.

Ls
Bizi tanıyorsunuz zaten.

Rs
Neden soy isimleriniz farklı.

Jn
Üvey kardeşiz çünkü

Biz konuşurken  hoca bagırdı.

Ögrtn
Yoklama alıyorum.

Hemen dikkatimi 7 kişilik gruba verdim. Aralarından biri ile göz göze geldik. Kafasını çevirdi ama ben hala bakıyordum.

Ögrtn

X burda
Y burda
Jeon jungkook burda.

Demek adı jungkook.

AŞIK JENNİE&JUNGKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin