Bu gün günlerden pazar yine evde temizlik sorunu var her pazar olduğu gibi.He bu arada ben Mira Solmaz 8. Sınıfa gidiyorum okulların kapanmasına tam 63 gün var aslında kapanmasını dert etmiyorum ama bu haftaki mezuniyet törenim de ne giyiceğimi daha bulamamıştım mezuniyet te Cuma günü.Benim ortaokul da hiç arkadaşım olmadı yani hiç bir zaman gerçek bir arkadaşım güvenebiliceğim bir dostum olmadı anlıyıcağınız o yüzden arkadaşlık nedir bilmem.
Sonunda evin temizliğini bitirdik kendime birşeyler bakmak için dışarı çıkmam lazım dı ama annemden nasıl bir bahane uydurmalıydım bilmiyorum mezuniyet için çıkıcağımı duysa hayatta izin vermez oda benimle gelir ve iğrenç iğrenç elbiseler seçer o yüzden onunla aslında yarın kardeşimin doğum günüydü ona hediye almak için çıkabilirim evet evet buldum:)
Ve gidip annemden izin aldım annem ilk önce ık mık etti ama sonradan izin verdi aslında içim hiç rahat değildi çünkü annem bunu sonradan öğrenirse beni asla affetmezdi napıcağımı bilmiyorumm.
Yada bir şey olmaz ya ilk defa böyle yapıyorum zaten buda ilk ve son olur hiç birşeycikk ayakkabılarımı giyip tam kapıyı çekicektim ki hiç paramın olmadığı aklıma geldi sonra içeri girdim tekrardan ve annemin yanına gittim ondan para isteyeceğimi anladı daha ben söylemeden çıkardı bana para verdi bende annemi sıkıca sarılıp öptüm ve özür dilerim dedim tabi ki de içimden:).Neyse mahalleden çıkmıştım çıktım çıkmasına da nereden elbise alıcağımı bilmiyordum ki yani elbise satan yerleri biliyorum ama mezuniyet elbisesi biraz daha şık olmalıydı. Ben öyle yürüyordum karşıma bir mağaza falan çıkar diye demeden karşı kaldırımda bir dükkan gördüm 3 katlı kocaman bir dükkanı vitrindeki elbiseden gözümü alamadım çok güzel bir elbiseydi hemen vakit kaybetmeden o dükkana gittim içeri girdim ve resmen gözlerimin içi parladı o kadar güzel elbiseler vardı ki anlatamam.
İçlerinden bir tanesini çok beğendim fiyatı biraz pahalıydı ama olsun bir kere mezun oluyorum zaten bu kadarıda olsun canım. O elbiseyi paket yaptırdım ama orda bıraktım çünkü eve götüremezdim annen herşeyi anlardı mahfolurfum mezuniyet falan da yalan olurdu.
Sonra annem olayı anlamasın diye çarşıya girdim kardeşime bir tane pantolonla bluz aldım. Sonra da eve gittim babam pasta fln almıştı yarın işte olucağı için bu gün kutluyoruz. Ben kardeşimi dışarı çıkardım ki annemler de pastayı falan hazırlasın diye yarım saat sonra eve geldik kardeşim hiç böyle bir şey beklemiyordu ona da sürpriz oldu yani :)
sonra mum üfleme falan derken akşam oldu bile ben heyecandan yatamıyordum daha mezuniyete 1 hafta var ama ben yerimde duramıyorum zaten orda tek başıma kös kös durucam arkadaşım yokki. Ya o aldığım elbiseyi başkasına satarlarsa ya ben elbisesiz kalırsam offffff içim hiç rahat değil. Hem annemden gizli arkasından iş çeviriyorum hemde ona yakan söylüyorum.
NEYSE SAAT SABAHIN 5'İ BİRAZ UYUMAYI DENİYİM İYİ GECELER 🌙💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK LİSE...
FantasyHERŞEY BOŞ AMA BUNU FARKINA VARDIĞINIZDA ÇOOOOK GEÇ OLUCAK GENÇLİĞİNİZİ MAHFETMEYİN.