SONUNDA MEZUNİYET GÜNÜ🎓

1.3K 14 2
                                    

Offf çok uykum varr eyvahhh saat 10 olmuş geç kalmışım kuaföre hemen kalkıp hazırlanmam lazım. Kalktım üstüme pantolonu çekip üstüme de yarım yamalak bir tişört çektim evdeki herkes uyuyordu o yüzden geç kalmıştım zaten benim işim varya bu gün bilerek geç kalkarlar ama normalde saat 8 de ayaktasınız. Neyse yine çok konuştum galiba bir an önce evden çıkmam lazım.

Sonunda evden de çıkmayı başardım tam binadan çıkarken de topuklu ayakkabılarımı almayı unutmuşum o yüzden geri döndüm ayakkabıları alıp hızlıca çıktım baya bı geç kalmıştım koşarak mağazaya gittim ilk önce elbisemi almam lazım ki saçımı ona göre yapsınlar mağazaya girdim ve elbisemi aldım bide benden ek ücret aldılar 1 hafta elbiseyi orda beklettim diye çok saçma ya bütün insanlar para için doğmuş yaa.

Sonunda kuaföre de vardım içeri girdim biraz şanslıyım herhalde kuaför de kimse yoktu hemen başladılar işleri bitene kadar kendime hiç bakmadın çünkü sonunda kendimi çok merak ediyorum. Zaten çok uzun da sürmedi yarım saat 1 saat sonra bitti.

Vee gözümü açtığımda kendimi tanıyamadım gerçekten çok değişik olmuştum aslında diğer kızların günlük makyajıydı bu ama ben hiç alışık değilim sanki yüzüme badana yapmışlardı bide çok hafif yapın dedim. Elbisemi de giydim ve yola çıktım.

okula girdiğimde herkes bana bakıyordu çok utandım birden yanıma okulun popileri geldi Sena, Eylül, Mira ve Cansu'ydu bu kızları tanımayan yoktur tek okulda değil dışarılarda da tanınan kişilerdir. Ama ben bunlardan nefret ediyorum çünkü kendilerini bişey sanıyorlar. Neyse bunlar yanıma geldiler beni yeni geldim zannettiler yani tanıyamdalar bende öğrenci kimliğimi gösterdim öyle inandılar.

Sonra kimseye bakmadan sınıfa girdim herkes yine bakıyordu işte bu yüzden makyaj yapıp çıkmıyorum. Şimdi anladınız mı beni ders zili çaldı biz bütün sekizler de hocalarla ve müdürle berber aşağıya doğru inmeye başladık merdivenlerden okulun popisi dediğim kızlardan Sena elbisesine takılıp yere yapıştı ve orda herkes müdür bile gülmekten öldük ama kız gerçekten rezil oldu:).

Sonra hepimiz otobüslere bindirdiler bende en arkada camın kenarına oturdum yanıma Yağız oturdu ben utandığım için kendimi cama yapıştırdım sonuçta bir erkek yani oda zaten kendini uzak tuttu benden yağız da aynı benim gibi bir çocuk yani o kız olsaydı tam benim arkadaşım olucak kişiydi ama arkadaşım değil onun da huyu bana benzediği için onunda hiç arkadaşı yok. Bu arada mezuniyet törenimiz GEMİDE ve KOKTEYLLİ olucaktı söylemeyi unuttum zaten varmamıza 10 dk falan var.

Gemiye vardık ben şuan şok geçiriyorum bu gemi değil bildiğin saray yavrusu gerçekten çok güzel bir gemiii. Kendime geldim ve hepimiz içeri girdik sonra ben masada tektim yavaş yavaş mezeler gelmeye başladı kanepeler falan derken yanıma Yağız geldi ben biraz geri çekildim demiştim zaten onunda arkadaşı yok o yüzden herhalde boş masa bulamamış yada yanlarına almamışlardır. Yağız hep ağzında bir şeyler geveliyordu hep bişey demeye çalışıyordu ki birden

Yağız;

-Naber, dedi

Ben;

- iyi sen, dedim

Öyle böyle derken biz baya sohpete daldık ikimizde birbirimizi yakından tanıdık diyebilirim ama arkadaş olarak tabiki de sonra yemek falan yedik yine aynı masaya oturduk birbirimizin telefon numaralarını aldık falan filan.

Cansu (okulun popilerinden) benim yanımda da Yağızı görünce bana tip tip baktı bende rahatsız oldum meğersem bunu Yağız da farkına varmış beni dürttü ve dedi ki;

- Cansu beni seviyor, ama ben onu sevmiyorum çünkü sevgiliden yana değilim, dedi.

Cansu Yağızı nasıl sevebilir aklım almıyor Cansu ve Yağız çok ilginç ti o saatten sonra cansunun eminim hep benim üstümde olur zaten bana gıcık haliyle bende onu sevmiyorum şimdi iyice sinir oluyorum.

Saat gece 12 oldu birden dans müziği çaldı ve herkes dansa kalktı. Sevgilisi olan sevgilisiyle olmayan arkadaşlarıyla kalktı. Tek dans etmeyen ben Yağız ve de Cansuydu Cansunun gözleri hep bizim üstümüzdeydi zaten 1 saniye ayırmıyor du sanki sevgiliyiz ya sinir oldum. Yağız kulağıma fısıldayarak;

Cansu iki saattir bizi gözetliyor onun inadına benimle dans edermisin, dedi bende sırf Cansunun imdadına bu teklifini kabul ettim dans etmeyen tek Cansu kalmıştı belli çok sinirlenmişti ikidebir homurdanıyodu

İnadım inat değil mi bende onun gözlerinin içine baka bakaa Yağızla dans ettim. Müdürümüz anons etti ve hepimiz bir arada toplandık kepleri fırlatıcaktık. Sonra konuşma yapıldı ve geriye doğru sayıldı 3,2,1 dendi vee hepimiz aynanda keplerimizi havaya fırlattık artık mezuniyet bitmişti eve dönmeye başladık otobüsler geldi hepimizi okula bıraktı otobüste yine aynı yerimde yanımda da Yağız oturuyor du. Hepimiz okulun önünde indik kiminin ailesi gelip aldı kimi de tek başına yada arkadaşlarıyla eve gittiler. Bende bakındım belki dedim annem yada babam gelmiştir diye ama kimse yoktu hiç aramamışlardıda baloda nerdesin diye halla halla var bunda iş var.

Evin önüne geldim elim zile gitti ama belki yatıyolardır dedim ve kapıya vurdum kapıyı açan olmadı sonra anahtarımla girdim içeri lambalar kapalıydı ben açtım ve hepsi bir koltukta oturmuş gözlerini bana dikmişler dik dik bakıyorlardı sonra babam bana biraz söylendi ama benim yapacak bir şeyim yoktu ki ben napabilirim sanki hocalara desem beni eve gönderin onlarda Bana özel araç tutup eve göndericeklerdi hayret birşey ya sonra bişey demedim odama geçtim üstümü değiştirdim saçımı açtım Makyajımi siliyim dedim 1 paket ıslak mendil bitti resmen bir kova boyayı yüzüme dökmüşler di bir daha töbe düğünüme kadar makyaj yaptırmam herhalde.

Bı gece baya yoruldum erkenden uyuyım zaten yarın cumartesi öğlene kadar yatarım.

İYİ GECELER🌙💫

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 28, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KARANLIK LİSE...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin