Neymiş maymuna benziyomuşum. Hee ok canım ok. Allahım ya sabah sabah bütün morelimi bok etti. Cok gecmeden hemen kahvaltıya indim. Bu Edizin bazen şizofren olduğunu düşünüyorum çünkü bacagını bacağıma sürtüyo.
Hemen ters bir bakış attım anladı ama hala yapmaya devam etti na tekme atıyım derken yanlıslıkla babama yani üvey babama tekme attım iyi mi. Töbe yarabbi rezil oldum.
"Kızım iyi misin."
"İyiyim sadece yorgun hissediyorum size afiyet olsun" dedim ve yuksrı çıktım.
--EDİZ--
"Hadi Alara yeni okulumuzdakiler bizi bekliyo , sanki düğüne gi-"
'" BU ETEK NE ALARAAAA!!!!!"
"Hadi gidelim" dedi umursamadan.
Manyak mı bu bu etek boyuyla okula mı gidilir.
Bayan BACAK'.
--ALARA--
Arabadan iner inmez elimi tuttu. Yani tutmaya çalıştı ben izin vermedim.
Sınıfıma girecekken telefonuma mesaj geldi
-DERS BİTİNCE NEREYE GELMEN GEREKİYO BİLİYOR MUSUN?-e
-NEREYE? KAAN MI NEYDİ ONUN YANINA MI .-a
-BENİ DELİRTME ALARA TABİKİDE YANIMA!!-e
Ne kadar çabuk bitti ders. Off şimdi Edizin yanına gitmeyr çok üşrndim en mantıklısı oturmak. Kafamı sıraya yasladım biri geldi saçımdan tuttu ve kaldırdı. zkim mi tabikide öküz ediz!
"SANA YANIMA GEL DEMİŞTİM!"
"GELMEDİM. Gördğün gibi" deyince dudaklarıma yspıştı ve hemen tokat attım ve koşarak okuldan çıktım.
Manyakmıydı bu ? Allahım sen yardım et. Ben nereye düştğm böyle. O benim ilk öpücüğümü çaldı. Lanetolsun ondan sonuna kadar nefret edicem.
"ALARA!"
Bu ses......