^^Sınır 15^^ ( vote sınırı )
ben Kim Hyun Seok 19 yaşındayım. Kim Taehyung un kardesiyim. Motorcuyum, ve dünya çapında ünlendim. Tabiki bu durumdan çok mutluyum. Düşünsene her kes seni çok seviyo ve destekliyor. Çok güzel bir his. Neyse Su an motoruma atladım ve geziyorum. Çok canım sıkıldı bende kendimi yollara atayım dedim. Ama ne çare, neyse şu kenarda bi kafe var oraya oturayimda belki bi şeyler bulurum.
Motoru mu park edip kafeye girdim ve bi masaya oturdum. Garsonu çağırdım içecek bir şey söyledim. Hava çok sıcak olduğu için soğuk bir şey içmem gerek yoksa sıcaktan bacak aram pişik olacak yemin ederim. Ah bide siyah giyindim mal gibi. Neyse icecegim geldi ve direk daldım. ( ne dalmasi yuzdum ) canım çok sıkıldı yaa. Içecek bitti zaten, bende bittim tabi. Garsonu çağırdım ve hesabı istedim parayı ödeyip çıktım. Motorun yanına giderken aklıma bi şey geldi. Lan ben niye kös kös duruyomki şu benim qanqaları cagirayimda kopak biraz.
1 saat sonra;
Arkadaşlarım geldiğini gördüğümde biraz kendime çeki düzen verdim ve mavi tapılası saçlarımı aynaya bakarak duzelttim. Ve motoru çalıştırdım. Onlar beni gördükleri için ilerdeki kaldırımda beni bekliyorlardı. Bende vakit kaybetmeden yanlarına gitmek için birazcık ama birazcık hava atiyim dedim. giderken gaza Yuklendim ve tek teker yaparak yanlarına vardım. Onlarda bilerek yaptığımı anladıkları için das atmaya başladılar.
" ula gavurlar ne yapiyonuz lan ! Atmayın bak hem döverim hem soverim !!! "
Minhyuk: la sus la hava ni yesinler senin tırrek. ( türk olmuşlar maşallah )
Minho: Knk vur vur şunun gotu kalkmis biraz oturtalim .
" ya vurmayın yaaa canım yaniyooo. minhooo yapma olum gotum aciyooooo !!!
Woobin: tamam ya yapmayın valla ben dövcem sizi lan !
Minhyuk ve minho: tamam abi 😣
" heeeh böyle yola gelirsiniz ! Sağol woobin babaaaa sevirem yaaa. "
Woobin: sus len ! Bak koruduk diye telefonunu alır instadan kızlara yürür sonrada senin dustayken selcanı çeker ifşa olaraktan yayinlarim !!!
" hoop abartma la bu nasıl beddua yemin ederim hayatımda bu kadar acayip beddua görmedim ben. "
Woobin: bak yaparım haa...
" yapma woobin babaaaa hayatımı mahfetme !
"Minho: yaa offf hadi be dırdırınız bittiye artık gidelimde şu asfaltın anasını belleyelim 😉.
Hemen yola çıktık ve baya bi gazladik hava mava attik felan. Ahh bi görseniz millet sakat bunlar galiba diyordu. Bi ara kaza yapıyorduk az kalsın ki son anda durduk yeminle yeri boyluyoduk. Ki eğer ben kaza yaparsam abim ağzıma sicar oda var yani. Yoksa coktaaaan motor elden gidiyeeeh...
Motor demişken bu tutku nerden başladı hadi gelin anlatayim.
Şimdi ben küçükken polis olmak isterdim hani motorlu polisler varya hah ondan. ( y. Polis gibi ) yemin ederim o adamlara hastaydim çok havalı geliyordu bana ve ondan sonrada motor aşkı başladı. Ahh hep arkadaşlarıma büyüyünce motor alacam a böyle hızlı. Diyordum sizi de atcam arkama gezcez falan fistan hayaller. Tabi ben büyüdüm ama polis hayali hayal oldu gerçekten. Ama ben zaten o hayali siktır etmiştim. Polis olmak için vatanina asik olman görevini o yüzden yapman lazim. Ama bennnn motor sevdalısı oldum için istiyordum iykide olmamıştım. Zaten de onun beden sinaviymista osuymusta busuymusta ohoohohhh. Var da var bu yüzden bu hayalden
Kurtulup motor hayaline kapıldım. Bir sürü motovlog Videosu izliyorum gülüyorum küfür ediyorum. Böyle içten yani. Ve baya bi büyüdükten sonra ehliyet sınavına girdim. Ehliyeti aldıktan sonra direk motor alıp alışmaya çalıştım. Alışmak zor olmadı direk sürmeye başladım ve 1 2 günde sanki yılların motorcusuymus gibi oldum. Daha sonra ışte baya bi sürdükten sonra ustası oldum ve bir gün motoru mu karşıma alıp " lan ben niye motor yarışçısı olmuyorum" didim oda bana " solok oldon ocon olobolormo " didi bende ivit dedim veee gidip yarışlara katıldım su ana kadar asla ama asla kaybettiğim bir yarış olmadı. Her zaman her yarışta 1. Oldum. Eger ki kaybedersem 1 ay depresyona girer kendimi motorumla birlikte odama kilitler ve asla
cikmazdim ve motoru da kendimi de döver motoru üstüme salardim....Ahh ışte böyle bundan sonrada zaten arkadaslarimda aldılar ve böyle apaciler olduk.
Motor; apooo boş konosmo goz ol gooooz !!!* anlamayanlar icin: apooo boş konuşma gaz al gaaaaz !!! *
Umarım begenmissinizdir ilk bolumum olduğu için biraz saçma olmuş ola bilir ama siz votelerinizi ve yorumlarinizi esirgemeyin....
Bu arada ben sahra bunu yazan insancagız.
Baay motorkoliklerim...
Boşluk bayaaaaa uzun oldu küfürleri içinizden edin valla ne olur ne olmaz yani...
^^680 kelime^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS VE MOTORCU
Teen FictionSADECE OKUYUN AQ kahramanımız ; Kim Hyun Seok ( tae'nin gardaşı ) arkadaşlar bu hikayenin kız versiyonu da diğer hesabımda. Ama çok kötü oldu kabul... @sahrabayram231 buda erkek versiyonu olcek...