Vo väzení bola strašná nuda.
Iba som tam sedela a rozmýšľala čo bude ďalej. Rozmýšľala som, že utečiem, no nevedela som ako. Mala som navyše nohu v sadre. Spoluväzňa som našťastie nemala. Nemám moc rada spoločnosť. Som rada sama. Len tak rozmýšľať nad hoci čím. Len dúfam, že ma čoskoro pustia. Dúfam že celý čas čo tu budem, budem sama v cele. No moje prianie mi splnené bohužiaľ nebolo. Práve sa otvorili dvere a v nich stál on. Skoro som skolabovala keď som ho uvidela. Stál tam v celej svojej kráse. Bol tak isto znechutený ako ja. A prečo by aj nebol. Veď ma opustil kvôli mojej najlepšej kamarátke. Teda aspoň vtedy bola.
,,A-ahoj" vykoktala som zo seba.
,,Čau"povedal a sadol si na posteľ oproti tej mojej. Znova sa mi pred očami objavil ten moment. Tá sekunda, keď mi povedal že sa so mnou rozchádza. Neverila som, že by to mohol spraviť po tom všetkom, čo sme spolu prežili. A teraz ho tu vidím znova. Mám chuť kričať, plakať a vraziť mu jednu. Všetko v jednom. Dúfala som že ho už nikdy neuvidím. A zrazu ma z rozmýšľania pretrhol a povedal vetu, ktorú som od neho najmenej čakala.Ahojte, tak je tu nová časť. Ďalšia víde pravdepodobne až v pondelok lebo idem k pratete na východ a vôbec nebudem mať wifi. A čo si myslíte že povie Mimin ex? A odpustí mu čo spravil?
Za každý koment a vote budem rada.😊Niki❤️
YOU ARE READING
💫SPREJERI💫 [POZASTAVENÉ]
Teen FictionMima je obyčajné dievča, teda ak sa za ,, obyčajné dievča,, ráta že so svojou bandou sprejuje vlaky. Raz ju však policajti prichytia pri čine a zatknú ju. Kto ju z basy zachráni?