El jött a másnap és a tegnap események után kicsit izgultam és féltem,hogy mi is lesz....Kei a szokásosan késik, aztán hirtelen az óra felénél benyit,oda jön hozzám megfogta a kezemet és ki mentünk az óráról....a tanár aki épp az óráját tartotta mondta nekünk,hogy üljünk le vissza a helyünkre,de Kei-t ezt nem zavarta,ki sétáltunk az ajtón és el vitt egy kávézóba..
Megkérdeztem,hogy ezt miért ?? nem lehetett volna suli után ??... Erre Kei azt felelte..- ha most is megtehetjük akkor miért várjunk délutánig ?
Én erre elmosolyodtam és ittam az jegeskávémat a csavart szívószállal amit Kei rendelt nekem... Elkezdtünk beszélgetni megismerni egymást... Igazából ez úgy nézett ki,hogy én beszéltem Kei meg hallgatott és néha-néha vigyorgott ha olyat mondtam...
Nagyon sok dolgon szoktam agyalni de leginkább azon,hogy milyen is lehet csókolózni,mert ugye mint tudjátok nem vagyok a legnépszerűbb lány és emiatt barátom se volt még....
Ahogy befejeztük a kávénkat,elmentünk egy játszótérre és folytattuk a beszélgetést,és egyre több dolgot tudtam meg én is Kei-ről.... egyedül él amiatt,hogy a szülei sokat vannak külföldön a munka miatt plusz elárulta,hogy még neki se volt barátnője amin eléggé meglepődtem hiszen egy elég helyes fiúról beszélünk....
Ahogy telt az idő elkezdett be sötétedni és lassan indultunk haza.... Kei haza kisért engem és mielőtt haza értem volna elkezdett szakadni az eső,emiatt teljesen eláztunk... elértünk hozzánk hoztam ki neki egy esernyőt oda nyújtottam, és ő elvette és kinyitotta ne,hogy én is elázzak még jobban.....Viszont ekkor egy különös dolog történt velem...mivel nem messze voltam a mellkasától még közelebb húzott magához át karolt és a kezével szép lassan felemelte a fejemet és megcsókolt..... Életem első csókja egy olyan fiúval történt akit nem rég óta ismerek még is úgy érzem,hogy elég régóta ismerem... hirtelen elállt az eső és elindult haza de előtte még egyszer az ajkaink össze értek....
Ezek után este nem nagyon tudtam aludni egész este ő járt az eszembe hiszen az első csókot nem lehet csak úgy egyhamar elfelejteni........
nektek milyen volt az első csók ??
kivel és hol történt ??
YOU ARE READING
Iskolai Románc..
RomanceA fő szerepben: Tsukamoto Keishi: egy új diák és még is már az iskola legnépszerűbb tagjai közé sorolható ezzel ellentétben a női fő szerepben: Fujika Aika: teljes ellentéte,hiszen.. nem népszerű,barátai sincsenek, annyival tűnik ki,hogy egy igen o...