3. BÖLÜM

130 7 14
                                    

Hikayede değişiklikler yaptım. Ben Jikook shipliyorum o yüzden... Hikayede Jungkook'un biası Jimin olacak. Jade ne olacak derseniz Seokjin olacak. Leigh-Anne a Suga ya da J-Hope'u ayarlayacağım. Dayanamıyorum Jikooksuz kalmaya.

************************************

Jimin, Jade'in dediklerinden sonra kendine çeki düzen vermek için elini yüzünü yıkadı. Jungkook için herşeyi yapıyordu ama Jungkook ne yapıyordu? Tae ile yiyişiyordu.

Banyodan çıktıktan sonra zil çaldı. Bizimkiler gelmişti. Jin direkt bana sarıldı. Abim gibiydi. Öyle zaten de... Neyse.

-Jiminim, iyi misin?

-İ-i-iyiyim. S-siz iyiki varsınız.

-Merak etme. Çok iyi oldu o abisi.

Herkes gülmeye başladı. Sonra Jin Jimin'e sarılarak koltuğa oturttu.

-Kook, iki dakika benimle gelir misin?

Jade Jungkook'u çağırdı. Jungkook onun yanına gitti. Mutfağa geçtiler.

-Sorun mu var Jade?

-Hem de virüs gibi Jungkook. O çocuk senin için ağladı, neden beni sevmiyor diye yedi kendini.

-Zorla güzellik olmaz Jade.

-Bu kadar kötü müsün sen? Bari git özür dile gönlünü al.

Tae, Jade ile Jungkook'un konuşmalarını dinliyordu. Sinirlenerek yanlarına gitti.

-Jade, yeter artık! Biz Jungkook ile çıkıyoruz. Kes şunu artık yaa kes!!

Jimin... Maalesef ki ordaydı. Gözünden bir damla yaş geldi. Jungkook'u ona bunu yapamazdı dimi? Bu bir tür şaka olmalıydı.

-Niye uğraşıyorsun ki Jade? B-boşver. Bak ne güzel çıkıyorlar. Gel g-gidelim.

Ağlamamak için kendini zor tutuyordu. Jade te öyle. Zorla Jimin'in yanına gitti. Ahh be Jimin, sen acı çekmeye layık adam mısın?

-Patlamış mısır yapak mı? (P)

-Olur bence hadi Leigh yapalım (Jin)

-Tabii.

Leigh, Jin ile yemek yapmaya gitti. Jin'in huzursuz bir hali vardı. Leigh sordu:

-Ne oldu Jin? Nedir bu halin?

-Jimin... Jungkook'u seviyor gibi. Ama Tae sağ olsun herşey bozuluyor.

-Yaa öyle deme. Jimin gay mi?

-Evet. Jungkook'tan çok bahsediyor. Sabah Kookie, öğlen Kookie, akşam Kookie.

-Yhaa yazık ama cidden.

-Leigh, bana Jade'i bana ayarlar mısın?

-JADE Mİ OHAA!!! TABİİ Kİ AMA BİR ŞARTLA

-Oha Leigh bağırma duyacak şimdi!

-Tamam bee. Jade içine kapanık bir kızdır. Açılması için onu rahat hissettirmen lazım. Okey?

-O iş bende.

Mısırları yaptıktan sonra salona geri döndüler. Jin, Jade'in yanına oturdu. Leigh ise Hoseok'un yanına oturdu. Jimin Jin'e sığındı. Tae ve Jungkook'ta sarılarak beraber oturdular. Jimin sessizce ağlamaya başladı. Jin onu duydu ve ona sımsıkı sarıldı.

-Jiminim üzme kendini sen bizim herşeyimizsin.

-Aynen Çimenim benim. Üzme kendini (Jade)

Gülüşmeye başladılar. Tae onları duymuş olmalı ki Jade'in bacağına vurdu. Jade'te Jinmin'e sus işareti yaptı.

Leigh ve Hoseok sürekli bakışıyorlar. Jesy sürekli Suga ya bakıyordu ve bu durum Namjoon u üzüyordu.

Perrie Jimin için acayip üzülüyordu ama belli etmemek için çaba harcıyordu.

Jungkook mu? O biraz pişman olmuştu. Ağlama seslerini duymuştu. İçi acımıştı. Tae ileyken mutlu değildi. Cidden değildi. Hayatını komple bozmuş Tae.

Sizce Jungkook Jimin'i seviyor mu?

Yoksa... Jungkook Tae'yi mi seviyor?

Better Together | Jikook LITTLE MIX BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin