Hatırlatma
Gülünce o gözlerinin kaybolması ve çizgi çizgi olması çok güzeldi. Bu çocuğun her şeyi güzeldi. Çünkü o PARK JİMİN.
~Hikayeye Gecelim~
Cama bakıyordum ki Jimin bişey dedi ve dahada utandım.
Jimin:Utaninca çok tatlı oluyorsun. Biliyor musun??
Bir an afalladim ve daha fazla Utaninca her şey karıştı.
Ben:hıh? Kim? Ben ve Utaninca tatlı olmak. Yok canım ne alakası var?
Jimin:Çok alakası var.
Dedi. Sonra bişey demeden arabayı sürmeye başladı. Ahh. Park Jimin araba sürerken de çok havalı ve büyüleyici. Arada bı onu dikizliyodum. Yaniiii tamam tamam . Hep ona bakiyodum. Bunu fark etti ve konuştu.
Jimin: Sen hep bana mı bakicaksin?Böyle giderse yolda boş boş gidicem. Evini soylede götüreyim.
Ben: ıııı. Şey. Sen dümdüz sürmeye devam et ben giderken anlatırım.Hem ben sana bakmıyordum. Ben şeye bakıyordum. Şey yaa. Şey işte. Neyse ne ona bakiyodum yani. Sana bakmıyordum.
Jimin : Tabi canım. Sen şeye bakıyordun. Tamam hadi yedim yedim.
Dedi. Şu an utançtan ölebilirim . O utançtan kızarmış yanaklarimi görmesin diye yüzümü cam tarafına çevirdim. Bir de ne göreyim. İstediğim kombinnnn!!!!!
Ben:Jimin durdur şu arabayı çabuk!!!
Jimin :Bişey mı oldu?? Neden durdurmami istiyorsun??
Ben:susta durdur!!
Dememle arabayı durdurdu. Hemen indim arabadan. Tam mağazaya girecekken Jimin in olmadığını fark ettim. Arkama baktım. Arabada oturuyordu. Ona doğru yürüdüm . Kapısını açtım.
Ben: illa benimle gelmen için kapını mi açmam gerek??
Jimin: Yok hayır. Yani nereye gideceğini bilmiyorum.O yuzden inmedim. Belki evine geldin diye.
Dedi. Ben onu kolundan tuttugum gibi magazaya surukledim. Ayni zamanda koşuyordum. Sonra Jimin in maskesini takmadığıni farkettim. Hemen pembe ceketimi çıkarttım ve yüzünü kapadim.
Jimin:Heyyy. Ne yapıyorsun boğulcam.
Ben: Bunu yapmasaydim fanların tarafından bogulacaktin. Seni bulmuşken diğer fanlarına yedirtmem . O kadar saf değilim . Sen bekle arabadan maskeni getireyim.
Jimin: Haaa. Tamam. Bekliyorum.
Dedi . Hemen koşup arabadan Jimin in maskesini aldım.
*Jimin'in Ağzından*
Beni arabadan sürükleyerek indirdi. Kapıyı kapattı. Nereye götürdüğünü anlamadım. Birden ceketini çıkarttı ve yüzüme bastırdı. Ahh. O ceketinin kokusu yani onun kendi kokusu çok güzeldi.
Ben:Heyyy. Ne yapıyorsun boğulcam.
Ji Sun: Bunu yapmasaydim fanların tarafından bogulacaktin. Seni bulmuşken diğer fanlarına yedirtmem . O kadar saf değilim . Sen bekle arabadan maskeni getireyim.
Ben: Haaa. Tamam. Bekliyorum
Dedim. Tanrım. Bu kızın amacı ne? Bi de diyoki "seni bulmuşken diğer fanlarına yedirtmem" sanırım Ji Sun sayesinde deli olacağım. O beni deli ediyor. Aşık mı oldum ben ona?? Yok canım o sadece bı ARMY. Ama yani...
Ji Sun gelmişti. Ceketini aldı ve zaman kaybetmeden maskemi taktı. Çok yakındık. Nefeslerimiz tenlerimize çarpıyordu. Ve bu beni oldukça tahrik ediyordu. Yine utandı. Yanakları al al olmuştu. Çok tatlı. Taktıktan sonra önüne döndü ve kolundan tutup koşarak bı mağazaya girdi. Ne yani bi mağaza için mi bu kadar heyecanlandi??
Mağazanın içinde koşuyordu eline bı ton şey toplamıştı. Bende arkasından koşuyordum. Eline
Bu kombini aldı ve bana verdi.
Ji Sun: Sen bunları tut. Ben başka bakıyorum.
Tanrım. Şu na bak . Hem masum hemde çapkın. Nasıl da elime tutuşturdu eşyaları. Ama her ne yapıyorsa bana kendini daha çok bağlıyor.
Hiç bir şey demeden eşyaları taşıdım. Eline bişey daha aldı. Bu bı elbiseydi.
Beyaz elbise içinde melek gibi olurdu o kesin. Onuda bana verdi. Daha koşturuyordu. Ne zaman duracaktır bu kız??
Bu sefer eline bı elbise , bi ayakkabı aldi.
Bunlarida bana verdi ve bana "gel" dedi. Sanırım kabine girip deniyecekti. Tanrımmm. Umarım karşısında ölmem.Kabine girmeden elimdeki kıyafetleri aldi ve kabine girdi. Biraz bekledim ve cikmisti. O-o-o çok güzel olmuştu. Tam da tahmin ettiğim gibi. Aynı melek gibi. 😍
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Selam arkadaşlar. Vote atmayı unutmayın... Sarangheyoo!!!
❤️❤️❤️❤️