Nečekaný den

121 7 5
                                    

Tento měsíc/týden byl opravdu náročný. Tak pěkně od začátku...

Ráno jsem se vzbudila celkem veselá , tak jsem si oblekla něco jiného než vždycky:

Ráno jsem se vzbudila celkem veselá , tak jsem si oblekla něco jiného než vždycky:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Byl to  luk  podle mých návrhů ,ve kterém jsem ještě neměla možnost jít.
Dolů jsem sešla plná energie (to je pro mě pokrok , když dolů většinou chodim jako mrtvola...). ,,Marinette, " začala mamka svou řeč , ,, tento měsíc je pro tebe důležitý. Bude ti 18 a bude z tebe už královna a možná i manželka . Doufám ,že už si dost dospělá na to , abys věděla co to obnáší."řekla velmi vážně a já jen s úsměvem na tváři přikývla. Potom se na mě mamka usmála a jenom přihodila ,, Jo a ve škole tě čeká malé překvapení..."
Už z jejího ďábelského výrazu jsem poznala, že to zřejmě milá věc nebude...

Jakmile jsem vyšla z domu, dala jsem Tikky do tašky nějaké sušenky ( tentokrát tam měla luxus a mnoho místa , protože jsem při návrzích myslela i na ni) a zamířila rovnou za Alyou . Ta na mě hleděla jako kdybych se teď před ní proměnila v Berušku... a zbytek školy na tom nebyl o moc líp (dokonce se za mnou otáčeli i učitelé).

Jakmile Nino dotáhl Adriena do třídy , oba zůstali ve dveřích stát ,jako přibití a pusu měli až kdesi v podzemí školy( a ještě ty sliny...) , proto jsem se nevydržela a připlácla svůj obličej rudší než vlasy ,,tomatoboye"(Nathaiela) na lavici .
Byla jsem ráda za to ,že:
1)Chloe dnes nebyla ve škole
2)učitelka vešla do třídy hned po zvonění a okřikla všechny co na mě hleděli jak na zázrak
Ovšem to co učitelka řekla mi úsměv na tvář nenahnalo...
(Jak kdyby nové učivo jo...😕😒)

,,Takže ,studenti protože jsme se učili o korunovaci čínské princezny a ta se blíží, tak jsem se rozhodla , že se na tu korunovaci pojedem podívat a celý jeden týden máme v Číně naplánovaný program, ve kterém je samozřejmě prohlídka královského paláce, setkání s královskou rodinou a korunovace..." . Byla jsem celá zdeptaná a zmohla jsem se jen na celkém hlasité ,,Cccccccccccccccccccoooooooooooooooooooooo?!" , pak se mi zamotala hlava a já omdlela.
Probudila jsem se uprostřed chumlu celé třídy a ještě v náručí Adriena . Kvůli tomu jsem se začala celá červenat a okamžitě se vysmekla z jeho objetí. Gesty jsem učitelce naznačila , že si chci promluvit a tak jsme šli na chodbu . ,,Marinette,    tvoje matka s tím souhlasila. " nezmohla jsem se slova a tak byl vidět jen můj zoufalý obličej .

Celý den jsem jenom mrčela a zlostně funěla až to Alya nevydržela a zeptala se mě ,,No tak kočko , co tě trápí?" musela jsem vymyslet smysluplnou větu (naneštěstí to moc rychle nešlo) a tak sem jen vykoktala : ,,P-p-proč musíme jet na tu  k-k-korunovaci ?"
Alya nechápala můj problém a tak jen mlčela .

Doma jsem byla celý den zavřená v pokoji , když mě napadlo zavolat mé staré dobré kamarádce z číny (jmenuje se Sha-ly*).
Dala jsem videohovor a jen tak čekala jestli to vezme . Samozřejmě to vzala a po štastném ,,shledání" jsem se jí vybrečela na rameno, ta mě hned začala utěšovat a domluvila jsem se s ní ,že hned po příjezdu si pořádně promluvíme . V tu chvíli jsem byla ráda ,že mám tak skvělou kamarádku (Alya je úplně stejná jen s tímto se jí nemůžu svěřit...).
Hned potom mě zas celý večer utěšovaly rodiče, že to stejně nemůžu tajit navždy.
Potom zas Tikky.

Nakonec jsme stejně obě usnuly nad počítačem plných článků o mě nebo cokoliv na to téma( jakožto princezně přeci).
*překlad: Sša-lay
Dneska jsem překonala svůj rekord:614 slov😄😇✌.
Jinak ,příběh trošku odbočil od téma, ale to se v příští kapitole změní😊.
A omluvte chyby prosím😞.

Tak čauky- mňauky😆😂 !!!

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 30, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Adrienette or LukanetteKde žijí příběhy. Začni objevovat