AYŞE ABLA

38 4 3
                                    

Yolda labaratuvara dogru giden Zeynep'i gordum. Cok sinirli gorunuyordu. Kesin yine bizim odun Ali bir pot kirmistir diye gecirdim icimden. Bu arada Zeynep bizim kriminologumuz. Ali ise baskomser yardimcisi. Zeynep! Diye seslenerek ona yetistim. Daha tam emin  olmadan bir sey cikmadan  Zeynep'e odama bir kutunun geldigini soylemeyecektim.
"Naptiniz Zeynep?" Diye soze basladim. "Test sonuclari cikti mi, bulgular kime ait?"
"Yok baskomserim henuz cikmadi, bekliyoruz." "Tamam Zeynep gelismelerden haberdar et." Diyerek onu labaratuvar kapisinin onunde birakip kayit odasina dogru yurudum. Kapiyi actim. Necdet abi koltugunda oturmus telefonla konusuyordu. Beni gorunce ayaga kalkti. Ben de rahat olmasini isaret ettim. Konusmasini kisa kesip telefonu kapatti. "Buyrun baskomserim. Bir sorun mu var?" Deyip bana oturmam icin koltugunu gosterdi. Ben de "Rahat ol Necdet abi" deyip karsi koltuga oturdum.
"Sana bir isim dustu "diyerek soze basladim.
"Buyrun baskomserim sizi dinliyorum." Ona bu olayi fotografi ve notu cok da acmak istemiyordum. Ustu ortulu anlattim.
"Odama gittigimde masamin uzerinde bir paket duruyordu. Bunu benim ofisime kimin koyduguna bakabilirmiyiz?"
"Tabi baskomserim hemen bakiyorum." Necdet abi kayitlara bakarken daha rahat gormek icin kalkip yanina yaklastim. Paket elinde buroya gelen Ayse ablaydi." Ama nasil olur"diye agzimdan dokulen kelimelere engel olamadim. Necdet abiye tesekkur ettikten sonra hemen oradan ayrildim.

AGATAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin