1 [ Childhood ]

51 5 3
                                    

Hi!!! Sebenarnya author tak lah pakar sangat buat cerita ni...tapi Author cubalah buat..... Author harap korang enjoy n vomment cerita Author 😂😂 Author sayang korang ikhlas dari hati ( hahahhahaha😂😂 )
_______________________________________________________________

Y/n merupakan anak kembar kepada keluarga Park. Keluarga Park sangat kaya dan mempunyai syarikat sendiri...Mereka mengejar kekayaan dan mengejar dunia... Mereka sering tiada di rumah dan tidak mengambil berat tentang Y/n dan adik kembarnya... Kerana sibuk dengan kerja keluarga Park bercadang untuk meninggalkan mereka dan memisahkan mereka.....

Flashback 11 years ago~

Kookie merupakan chinggu Y/n semasa kecil. Jungkook berumur 9 tahun dan Y/n berumur 8 tahun. Umur mereka beza hanya setahun... Dan mereka sangat rapat antara satu sama lain.....

"Kookie tunggu saya !!! Penatlah main kejar kejar " kata Y/n

"Cepatlah!!! Kookie nak makan ni lapar!!! " kata Jungkook

"Awak ni tau makan je patutlah gemukkk" kata Y/n

"Tak nak kawan, majuk lah "

"Alololo kesian oppa saya ni"

"Apa?? X dengar "

"X de papelah kepala coconut "Y/n perli (😂kesian kookie aku)

"Memang suka perli orang eh... Apa kata camni siapa yang lambat sampai kat Taman, dia kena belanja aiskrim setuju!!"

"Setuju!!"

"Okay saya kira dulu eh 1 2-"

"Bye kepala coconut"

"iiish apa ni x aciiilahhh"

"Hahahahhahah"

"Y/n saya ada hadiah nak bagi kat awak...."kata Jungkook sambil mukanya merah padam kerana malu

"Hmm apa dia kookie"

"Hmm ni kocek saya beli until awak....awak pakailah...satu saya beli untuk awak dan satu lagi untuk saya..kocek ni menunjukkan persahabatan kita sampai kita besar...pakai tau jangan tanggal...."

"Okay saya takkan tanggal..."

"Meh saya tolong awak pakaikan.."kata Jungkook sambil memasangkan rantai itu di leher Y/n

"Okay..."kata Y/n dngan malu

"Hmm...nak tak kita bagi nama dekat kocek ni"

"Bagi nama apa eh."

"You never walk alone~"

"Okay....cantikk"

Mereka pun sambung bermain

End flashback~

Sekarang Y/n sudah berumur 19 tahun...kini Y/n belajar di University International Busan..kawan baik Y/n ialah Rosé, Lisa , Jennie dan Jisoo...mereka sangat rapat dan selalu bersama di mana mana jua...

Y/n P.O.V

"Kenapa kau tinggalkan aku jungkook?? Kau dah tak sayangkan aku ke huh? Kenapa kau pindah tanpa beritahu aku? Hmm.....bila kita boleh berjumpa lagi?? Jungkook kau dah lupakan aku ke??

"Y/n cepatlah...aku lapar ni kau dari tadi tak habis habis termenung...pikir future husband ehh?? Muahahaha", kata Lisa

"Kepala bana kau....aku- aku just fikir masa depan aku.."kata Y/n dengan tergagap

"And...aku still cintakan kookie .....lalu Y/n melihat kocek yang berbentuk love itu..di dalamnya ada gambar dia bersama jungkook semasa kecil.."You never walk alone"

Remember... (Vminkook Malay FF)Where stories live. Discover now