Sudan
Kapının tıklatılması ile silahımı temizlemeyi bıraktım. Kapıdan başını uzatarak elinde kahve bardaklarıyla Fethi girdi.
Fet:kahve içersin diye düşündüm
S:sen getirirsinde içmez miyim?
Fet:ayağıma kadar kahve geldi de içmez miyim desen daha doğru olur
S:ilk seçeneği tercih ederim
Gülümsemekle yetindi. Sohbet ederek kahvelerimizi yudumluyorum. Tekrar kapı tıklandı içeri bir polis memuru girdi.
Polis:Erdem amir sizleri toplantı salonunda bekliyor
S:geliyoruz
Fet:bari kahveleri bitirseydik
Dedi alt dudağını büzerek
S:hadi hadi ben ısmarlarım sana bir kahve
Dedim kolundan çekiştirerek. Toplantı odasının önüne geldiğimizde çekiştirmeyi bıraktım. İçeri girdik herkes buradaydı. Biz de gelince Erdem Amir konuşmaya başladı.
Erdem:şimdi size bir çete göstereceğim. Kendilerine "Saklambaç" diye hitap ediyorlar. Kim olduklarını şimdilik bilmiyoruz. Tek bildiğiniz önceki bir kaç soygunlarından 3 erkek 3 kadın oldukları.
Fet:her zaman altılı mı takılıyorlar?
Erdem: şu ana kadar öyle. Hep beraber görüntülendiler. Bu gece bir soygun daha yapacaklar.
S:nasıl bu kadar eminsiniz?
Erdem:İstanbulun en büyük bankalarını hedef alıyorlar. Daha önce yaptıkları iki soygundan biliyoruz bunları.
Yağ:amirim bildiğim kadarıyla bu soygunları kimin yaptığı bulunamamıştı.
Erdem:evet bulunamadı ama duvara attıkları işaretler eşleşiyor. Her iki soygunda da duvara "S" harfi yazılmıştı. Tahminimizce aynı çete yapıyor soygunları.
Yağ:o zaman bu gece bize uyku yok
Erdem:aynen Yağız aynen...
Feyzullah'tan
Elimde ki krokileri bir kez daha gözden geçirdim. Her şey tamam gibiydi. Krokileri alıp bizimkilerin yanına indim hepsi kendi alemindeydi. Masanın üzerine krokileri serdim.
Fey:bu akşam ki soygun için krokileri çıkardım.
Hepsi yanıma geldi. Masanın dört bi yanına dağıldık. Hepsi krokileri merakla bekliyordu. Biraz müsade ettim krokileri incelemeleri için. Herkes incelemeyi bitirdiğinde elime kalemi alıp kroki üzerine planı anlatmaya başladım.
Fey:planı anlatıyorum. Yavuz ve Bahar binanın etrafındaki güvenlik görevlilerini halledeceksiniz. Eylem Nazlı güvenlik kameraları sizde. Ateş ve ben de kasayı patlatacağız.
Bir süre durup hazmetmelerini bekledim. İlk konuşan Ateş oldu
A:ama bu plan çok basit her zaman ki yaptığımız şeyler. Bu kadar kolay bi soygun için mi biz kaç gündür keşif yapıyoruz?
Fey:bu soygunu küçümseme ateş. Eminim ki anlamışlardır sıradaki soygun yerinin orası olduğunu. Güvenlik kim bilir kaç katına çıktı. Bu kez ne kaçmak ne de bankayı soymak hiç de kolay olmayacak.
Y:belki biz bankanın içindeyken polisler çoktan bankanın etrafını sarmış olacak.
E:ve bu bankanın güvenlik kameralarını en fazla 5-10 dakika etkisiz hale getirebiliriz. Daha sonra otomatik olarak çalışacak.