L am sunat pe tata și mi a trimis niște banii cât pentru un apartament și ceva de mâncare pentru puțin timp cât o sa găsesc un serviciu .
Mi am luat un apartament și a mers la supermarket pentru câteva cumpărături.
Am intrat în market și mi am luat câte ceva de mâncare. Niște fructe , legume și lucruri necesare. Am pus produsele pe banda și i am zâmbit băiatului care îmi scana produsele .
- bonjour ! Ma saluta el politicos
-bonjour ! Il salut și eu .
Îmi zâmbește și eu trec pe lângă el cu o plasa în care pun produsele . Băiatul nu avea mai mult de 23 de ani cu siguranță, parul negru și ochii la fel de negri (media).
Scap un mic mulțumesc și îi mai zâmbesc o data plecând.
- stai !
Mă întorc la el cu o sprânceană ridicata .
- vorbești. .....
- da .....
- ok Mulțumesc ,pe alta data .
- au revoir !
Plec spre casa și ajung în 5 minute pentru ca sunt foarte aproape cu apartamentul.
După 2 ani *
Mă descalț de pantofi și mă arunc pe canapea foarte obosita geanta o arunc și pe ea pe jos și mă întind stand confortabil pe canapea .
*************
Wow au trecut 2 ani și eu sunt foarte schimbată. Sunt în ultimul an de facultatea de modeling și lucrez de 2 ani și puțin timp la o firma renumita de modeling . Cum țin pasul ? Pai e foarte ok programul meu . Lucrez de dimineață 4 ore la firma de la ora 7:00 pana la ora 11:00 și am o ora pentru a mă pregăti sa merg la facultate după ce vin de la facultate în jur de ora 17:30 cam așa în jumătate de ora mă duc dinou la firma sa lucrez pana la 20:30 și plec acasă. Este deja ora 21:00 si sunt foarte obosita. Uneori sâmbătă lucrez pe program de seara 8-9 ore pentru a mă revanșa .
Este ora 21-30 și eu sunt acasă. Astăzi am concediu pot zice așa de 2 luni și jumătate și a venit vacanta de vara care durează 3 luni . Mă gândeam ca în aceasta vacanta sa merg înapoi în Londra de unde am plecat .
În ultimul timp mă schimbasem foarte mult . Aveam parul de o culoare tranzita pentru ca sunt și eu în trend cu moda . Și nu numai, mă maturizasem de când eram singura cu Abelard.
Făceam banii pe fiecare luna din locul unde lucram undeva la 10 de mii de dolari . Dar pentru ca eu sunt un fel de director adjunct pot scoate din cont cât am nevoie și am o casa cumpărată din banii mei .
Mi am împachetat cateva haine și am lăsat bagajul în camera mea . M am schimbat în ceva lejer : un tricou roz peste fund și o pereche de boxeri . Mi am luat papuci mei pufoși și am mers la bucătărie. Am început sa fac un tort cu ciocolata .
Cat timp făceam blatul cineva bate la ușă . Trebuia sa fie Abelard .
Am mers la ușă și am deschis o . I am sarit in brațe și el mi a răspuns la îmbrățișare.
- bonjour Ale .
-bonjour Abe.
-qu'avez-vous fait pour moi ? Ma întreabă el
- nimic
- quel? Dar ești plina de faina pe fata .
-surprise . Incepusem sa invat franceza foarte bine
CITEȘTI
Un Nou Început - Cu El / Volumul I/Terminata
Teen FictionTotuși am intrat . Totul era dezastru ,la locul lui nu era decât masa și scaunul pe care stătea. S-a uitat curios la mine apoi a spus : -ce vrei sa fac sa mă ierți? -nimic -asta ar însemna să mă distrug . -e viața ta. Eu am ales sa îndepărtez pe...