Har redigerat detta kapitel men om du är ny så ha inte så stora förhopppningar på kapitel 1 och 2. Dom suger!!
-----------------------------------------------------------
Riiing,riing"
"Kan inte väckarklockan bara vara tyst frustar jag förtvivlat ut och stänger av telefonen. Öööööööööö....."
Gårdagens minnen håller sakta på och komma tillbaka;
ALISS!!!
JAG KOOMMER ropar jag lika högt tillbaka. Jag tar en snabb titt runt och säger hejdå till min Wic och säng. Det viktigaste i mitt liv. Jar sen mina väskor och går så sakta som möjligt ner för trapporna.-"ALISS skynda dej"ropar min "mamma".
Alltså hon är inte min biologiska mamma utan mammas syster men hon har tagit hand om mej sen jag var liten för att min mamma var med i en bilolycka och dog. Sorligt men sant
<suck>
När jag äntligen kommit mej ner så står min moster vid dörren och ler, redo att åka?
Äckliga svin
Ja jag är redo säger jag glatt och ler falskt...
Och här är jag nu en halv timme före skolan och har inte änns stigit upp.
När jag har borstat håret och tänderna och sminkat mej lätt är jag redo att gå. Jag hatar äta äta frukost btw det tar bara tid och jag är ändå aldrig hungrig nuförtiden. När jag tagit mej ut ur världens fulaste hus kommer jag på att det kanske skulle vara bra om jag visste var skolan låg...Google maps...
En stund senare är jag på väg till skolan som bara ligger 10 minuters promenad bort. Jag ler åt mig själv och lägger undan mobilen.
När jag stiger in på skolgården och kollar mig runt ser jag några som står och röker,bitchiga tjejer och 5 killar runt motorcyklarna som står och spanar in tjejerna och direkt när dom ser mej ler dom alla ett sliskigt leénde och vinkar åt mej.
<suck>
Men jag fortsätter gå mot skolan och in genom dörrarna och på ett ögonblick blir det helt tyst i korridoren och lika snabbt som det blev tyst börjar alla prata igen. Jag fortsätter gå och när jag ser allas blickar så höjer jag huvudet mera. Ingen får se mej svag. Fast jag hatar verkligen uppmärksamhet...men älskar det på samma gångXD
<duns>
Plötsligt ligger jag på golvet,vad i helvete tänker jag snabbt och kollar upp med en arg blick. Men kollar snabbt bort igen...
-----------------------------------------------------------
Hoppas ni vill fortsätta läsa min bok skulle bli jätte glad i såfall♡Kommer såklart komma flera kapitel men känner att kl 1 på natten inte är så passande att skriva på dock.
Ha en bra dag>3 gonatt❤
YOU ARE READING
A Badboy Whit a Seacret
Teen FictionHELA BOKEN ÄR HEMSK DÅ JAG SKREV DEN NÄR JAG VAR MINDRE SÅ LÄS PÅ EGEN RISK!!! Har redigerat första och andra kapitlen men dom är typ helt onödiga att läsa så hoppa över dem. Aliss blir tvungen att flytta p.g.a sin moster till Skåne(KATASTROF!!!) V...