(Başlık bulamadım)

503 9 0
                                    

Multi:GECE SOYKAN

Bize baktıklarını gören kızlar meriçin arkadaşlarını çok yakışıklı buldular...
Neyse şu bizim sınıftaki sürtük alev geldi.
Ahhh canımğğğğ yazık sanaağğ çünküğğğ meriç benimğğgğ dedi.
Ayyy sanada yazık böyle çirkin,sürtük,aptal bir kız olduğun içinnnn....
Ayağa kalktım alevin yanından geçtim ve tam geçecekken kolumdan tuttu kendisine doğru çekip saçıma yapıştı bende onuna karnına tekme attım ve yere düştü saçından tutup kaldırdım ve yere sert bir şekilde attım...

Bugünüde kazasız belasız atlattık okulda pek sorun çıkmadı sadece meriçin gözleri bütün gün bendediydi...
Şuan nemi yapıyorum odamdayım.aksam kafes dovuslerim var oraya gidicez rüya ve dünyada gelecek...
Yataktan kalktim ve kisa siyah dar dizimin bir karis ustunde biten bir elbise giydim... Üstüme deri kisa bir ceket ayağımada uzun tırtık topuklu bir bot giydim koluma siyah deri bileklikler taktım ve saçımı saldım yüzümede bordo ruj sürdüm bordo bir far sürdüm ve hazırım...
Aynanın karşısına geçtim...

Vaaaaovvv bune yaaa ben bu kadar mükemmelitomuyum

Anam şaziye sen ne arıyon burda 

Hıhhh şaziye hee sende sümüklü

Kes lan siktir git başımı ağrıttın amq keli

Amq kelimi o ne alaka

O alka canım

Anlamıyom ama boşver

Tamam siktir olup git siktiğimin veledi

Tamam be çüsss

Ohbe manyak

Hemen assagi indim ve kizlarla ciktik onlarda benim gibi mini seyler giymisti... Bara geldigimiz de kafes dovuslerinin yapildigi yere yani yer altina indik hazirlandim ve kafese girdim adama baktigimda iri yari biseyde amann dedim ve basladik....
Kafesten ciktim tabikide ben yenmistim adam hastanelik oldu...
Ustumu giyindim ve kizlarin yanina gittim kapida bekliyolardi icki icelim deeiler ama ben icki icmem hayatimda hic icmedimm neyse kapiya gelrim tam cikaccekken kapidan girenlerle soka ugradim meric ve tayfasi aman allahim neyse cooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkk  yakisikli olmussssğğğ...
Öhöm öhöm
Konuyu saptırmayalım ama ben sanirim  merice asik oldum buarda yaa mericin arkadaslarinin adini ogrendim aras ve ruzgar amnnnn ...
Onlari görmemis gibi yapip ciktim kizlarla eve gitmek icin arablarimiz atladik ve yola ciktik......

Evettt bu bölümde bukadardı biraz kısa oldu ama hiç okuyan yok o yüzden....
Vote ve yorum yapmayı unutmayın.

Vote ve yorum yapmayı unutmayın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

RRüzgar

Dünya

AAras

Rüya

Sadist kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin