Prezent

374 29 0
                                    

E noapte. Cerul e senin, luna si stelele stralucind ca niste diamante. Pentru o seara de vara e destul de racoare si placut. Atmosfera ar fi perfecta pentru o plimbare romantica sau chiar o intalnire a unui cuplu, dar linistea acestei nopti este intrerupta de zgomotul pistoalelor. Mafia portului vana un tradator. Un altul pe langa Dazai care era de negasit. Din umbra se vede o licarire albastra care se apropia de puternica lumina a puterilor lui Chuuya. Mai avea putin si scapa de sub control din cauza nervilor: tradatorul acela avea protectia altei mafii aproape mai puternica ca a lui. Cu o miscare usoara licarirea albastra il atinge pe Chuuya, acesta linistinduse. Roscatul se uita la ea. Acea se indeparta in noapte. O ia la fuga dupa ea abandonand toata misiunea sil prinde de umar.
-Dazai!
Licarirea baiatului se opreste si se intoarce cu fata la roscat.
-Da Chuuya?
Cu o miscare rapid Chuuya ii trage un pumn in fata din cauza supararii acumulate pe el apoi il strange in brate.
-Chuuya?
-Nenorocitule undeai fost 2 ani!!?
Dazai se agita incercand sa evite subiectul dar nu poate. Insistentele lui Chuuya si fata lui diavoleasca gata sasi dezlantuie iar puterile il faceau pe Dazai putin temator. Stiau de ce era in stare celalt dar nu si ceau facut in acei ani. Isi povestes unul altuia pe scurt mergand spre barul unde isi petreceau timpul.
-Chuuya, tot nu te poti controla?
Fata zambareata a roscatului fu pe loc distrusa si inlocuita de o incruntatura. Ura sa i se zica asta, chiar si indirect.
-Mh... Ca sa sti e mai greu sa controlezi gravitatia din jurul tau decat sa blocehezi o putere temporar!
Rabufnesfe roscatu luandul de guler pe Dazai.
-Stiu, tocmai deasta trebuie sa te chinui mai mult!
-Dar ma...
-Dar te ce? Nuuu chuuya! Tu nu te chinui deloc! Teai axat doar pe lupta fara puterea ta si ai lasato in urma. Trebuia sa gasesti un echilibru intre ele.
Chuuya lasa capul in jos, practic recunoscand ca are dreptate. Dazai ii da palaria jos si ii face pat pat pe parul lui moare si roscat. Se uita la palarie si se joaca cu ea. Una destul de eleganta, dar pe capul roscatului aratand amuzanta.
-De unde ai luat jegu asta?
-TU MIAI DAT "JEGU" ASTA!!!
-Mmm de unde lam putut lua? Mai bine iti luam manusi...
Pufneste sisi trage palaria din mainile lui panando la loc pe cap.
-Sta bine aici asa ca laso!
-Daca spui tu...
Vorbesc si beau impreuna cateun pahar doua, chiar 3, numaratoarea continuand. Atmosfera se transforma intruna placuta, ca dinainte de plecarea lui Dazai. Glumeau, vorbeau, se imbranceau prieteneste si radeau.
-Cred ca mai bine plec...
Zice Dazai incet ridicanduse.
-Mh? De ce Dazai-san?
-Pai ai zis ca ai logodnic. Nu vreau sa dau nas in nas cu el ca stau cu tine.
-Dar el nu stie ce fac! Nici nul prea intereseaza.
-Sigur?
-Sigur!

Traitors or LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum