chapter 9

111 10 3
                                    

Antonio..

A?

Aknem ti ga ja
Ne kaže se 'A?' nego 'Molim?'

Akn...šta?

Ma ništa
Nego...

Nego?

Ja nikad nisam čula tvoj glas. Niti sam videla kako izgledaš.

Onda ću sad da te pozovem na mess. Ali ne mogu da upalim kameru. Sav sam razbijen.

Šta se desilo?!

Pao sa motora
Ali,nebitno

Oke
Možeš ovde da zoveš

Mogu

~Sara's point of view~

Huh,ne znam zašto,ali hvata me nervoza. Evo ga. Zove. Javim se. I oboje ćutimo. Vlada neugodna tišina. Htela sam da progovorim,ali me je preduhitrio.

Antonio:"Hej." glas mu je bio tako predivan i hrapav. Obožavam taj hrvatski naglasak. "Sara?" moje ime zvuči tako divno kad ga on izgovara. "Sara? Jesi tu?"

Ja:"Ovaj,da. Da." rekla sam nervozno. "Imaš lep glas."

Antonio:"Hvala. I ti."

~Antonio's point of view~

Ja:"Hvala. I ti." rekao sam,pokušavajući da prikrijem sreću. Ima tako nežan i milozvučan glas. Suzdržao sam se da ne krenem da vrištim. Bože,šta mi radi ova devojka.

Sara:"Pa,kako si?" upitala je sladunjavo.

Ja:"Nije loše. Ti?"

Sara:"Može i bolje."

Ja:"Zašto? Nešto nije u redu?" upitao sam zabrinutim tonom. Šta je,dodjavola,sa mnom?

Sara:"Ne,sve je super. Nego,ovi smarači od nastavnika nam dali da učimo. Gde ima da,na početku škole,odgovaramo?" O bože,kako je slatka dok se ljuti!

Ja:"Ima. Kod vas."nasmejao sam se. "I ne prevrći očima!" prekorio sam je.

Sara:"K-kako znaš?" rekla je zbunjeno.

Ja:"Predvidjam."

Sara:"Aha." rekla je sarkastično.

Ja:"Ovaj...Sara...." počeo sam nervozno. Ufatili me djavoli! Lele!

Sara:"Da?" pitala je nekako....opušteno?"

Ja:"Imaš li...um...dečka?" konačno sam izustio. Počela je da se smeje.

Sara:"Ne. Ti devojku?" upitala je zaigranim tonom.

Ja:"Ovaj,ne. Ja čekam moju malu!" ovo sam rekao malo opuštenije.

Sara:"Aw,duša!😍 Ti si se baš zaljubio! Ko je ta srećnica?" Eh,kad bi samo znala....

~Sara's point of view~

Antonio:"Ne poznaješ je." Zašto se osećam loše?

Ja:"Um...oke." očajno sam rekla. "Moram da idem. Pišemo posle."

Antonio:"Oke,ćao." prekinula sam.

Bacila sam se na krevet. Zašto se osećam užasno zbog toga što je zaljubljen? Njegova je stvar u koga će da se zaljubi! Ali zašto je morao da se zaljubi u neku fuficu? Puca mi glava!

snapchat love🔥Where stories live. Discover now