1.bölüm

6 1 1
                                    

Çok sevdim.
Ama giti

Benim hikayem bundan 10 yıl önce başladı.

Benim ilk aşkımı tam 10 yıl önce bulmuştum. Ama o benim en yakın arkadasımdı hiç ayrılmazdık aynı okulda,ayını sınfta,aynı sırada hep bırlıkteydık. Sonra birgün bana hıc birşey söylenen gıtı.

Evet gıtı bana hıc brır şekilde haber vededen gıtı yaz tatılıde ailesinin durumu yüzünden tasınamk zorunda kaldılar başka bir şehire nefesim olan adam artık bana çok uzaktı.

Ama hep aklımdaydı en son çekilen okul fotoğrafında bile ayrı yerlerde durmusuz hepsi tabıkıde öğretmenlerin sucu ama yede hegun elime alıp bakar ve gulmserdım güne öyle başladım.
Sonra unutmaya başladım sadece adı kaldı bende..

10 yıll sonra

O gün okul etgınlıgıne gıttmıstık arkadaşlarımla ağaç dikmeye çok eglenıyorduk sonra agacalarınızı dıkdık ve dinlenmeye karar verdik ağaç dıktıgınız bölgenin azıcık ilerisinde bir çardak vardı oraya doğru ilerlemeye başladık 4 kısıydık.

Cardaga vardık ve hepimiz bıyere atık kendiniz yorulmustuk temiz hava hepimize iyi gelmıstı aslında dinlendikten sonra birden Dilara bana soru sordu

Dilara: seçil sana birşey sorcam

Seçil: sor tabı kankı canpıtım😁😁

Dilara:suğan aşık olmak ıstesen kime aşık olmak istersin ?

Seçil:delımısın kızım

Dilara: ciddiyim mal

Seçil: amk kızı ısnan asık olca kişiyi nasıl secsın

Dilara: ya mesela diyorum kızım malmısın

Gamze:EE sıktınız ve başlıcam sızın askınıza ben omdumda ne oldu yoluklar

Seçil:agzına sıcarın senının küfür etme AMK kızı.

Sonra hoca seslendi herkes otobüse donuyoruz diye tabı bız yer kalabilmek için kostur koştur gittik

Sonunda akşam olmuştu geceleri daha çok seviyorum çünkü geceler sesiz ve sakın tak kalıyordum kendı iç sesımı dınlıyebılıyordum hayakerımı kurabiliyordum.

































Nefesim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin