isoisä [osa 2]

56 9 0
                                    

olohuoneessa:

isoisä: hän on siis sinun uusi tuleva vaimosi??

Hina: ja äiti...siellä on varmasti tyttö

Itsuki; eikä ole vaan poika!!!

isoisä: hah hah...miksemme kysy itse äidiltä....no neiti misaki mitä sinä ajattelet tyttö vai poika??

Taasko he puhuvat siitä vauvasta Johan sanoin jo ettei ole mitään vauvaa eikä tule.....kuitenkin rauhoitin itseni sillä akira oli pyytänyt minua olemaan kunnolla ja rauhallinen kysyivät he mitä tahansa joten vastasin....

Tyttö olisi mukava

Hina: HAH SIITÄ SAIT....SYÖ TAPPIOTASI

Itsuki: ISOVELIII

Akira: mitä nyt

Itsuki: hina....hän ärsyttää

Akira: voisitteko olla edes tämän päivän tapelematta....tulkaa vaikka kattamaan pöytä....ja misaki tule sinä keittiöön apuun

S....selvä!!

Kun kävelin keittiöön mietin sitä miksi akiran isoisä, Itsuki ja hina puhuivat yhä siitä vauvasta joka olisi pitänyt jo unohtaa sillä ei ole mitään vauvaa....tunnit kuluivat mutta saimme kuin saimmekin kaiken tehtyä....sitten istuimme vain pöytään.....kun Akira ja hänen muu perheensä sai syötyä he menivät keittiöön...pöytään jäivät vain minä ja isoisä silloin minä nousin ja muutin äänen sävyä yrittäen olla vähän pelottava ja vihainen....

Miten se ovi tulee esiin

Isoisä: ovi??

Niin se ulko ovi mistä pääsee ulos...ymmärrätkö sinä??

Isoisä: hah hah hah hah.....olet hauska...olet hauskempi kuin ne muut tytöt

Minun mittani tuli täyteen kuinka hän voi leikkiä kuolleiden kustannuksella varsinkin sellaisten jotka kuolivat turhaan vain sen takia kun he kertoivat oman mielipiteensä...otin pöydältä leipä veitsen ja aloin rutistaa sitä kovaa aloin puristaa myös hampaitani yhteen....minun on tehtävä tämä minun on tiedettävä miten ovi ilmestyy ja päästävä pois TÄÄLTÄ.....

minun on tehtävä tämä minun on tiedettävä miten ovi ilmestyy ja päästävä pois TÄÄLTÄ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

He tappoivat ystäväni....minua on tökitty, työnnetty johonkin haisevaan kellariin, nimitelty ja riistetty vapaus, pakotettu tekemään asioita....olen ehkä kieltäytyjä mutta en välitä mielummin olen se kun olisin jonkun MONSTERIN KANSSA....SINÄ JA SINUN PERHEESI VOITTE MENNÄ TAKAISIN HELVETTIIN!!!

Aloin juoksemaan kohti akiran isoisää...hän ei ehtinyt tekemään mitään kun iskin puukolla häntä silmään....hän alkoi karjua kivusta mutten välittänyt vaan iskin puukolla uudestaan tällä kertaa käteen...sitten lähdin juoksemaan kohti sitä paikkaa missä tämä hullu perhe tappaa ihmisiä....pysähdyin siellä ja olin valmis kohtaamaan akiran isoisän

Isoisä: on aika opettaa sinulle tapoja ja näyttää sinulle sinun oikea paikkasi tässä perheessä....minun on nähtävästi saatava tuo sinun hulluutesi pois...älä huoli se sattuu vain pienesti

LUULET LIIKOJA SILLÄ SINÄ OLET SE JOTA TÄÄLLÄ KOHTA RANGAISTAAN JA SEN JÄLKEEN PERHETTÄSI MYÖS...SITTEN PALKINTONI ON VAPAUS!!!!

Isoisä: HAH HAH HAH.....MITEN IHMIS TYTTÖ MUKA VOI VOITTAA PAHOLAISEN!!??

Aijotko vain ilkkua etkä taistella...tule ja näytä mihin sinusta on....Isoisä.......

Devil's BrideWhere stories live. Discover now