Belirtiler felan :D

589 23 3
                                    

Arkadaşlar uzun bir aradan sonra ben.Bu yazacaklarım alıntı değil kendi gözlemlerim.Yorum bölümünden soracağınız şeyleri sorabilirsiniz. :)

Belirtiler;

(Bunlar benim yaşadığım belirtiler)

-Göbek etrafında sancı, ağrı,

-Gözlerde kayma,

-Ellerde ve ayaklarda uyuşmalar,

-Kalp atışlarının hızlanması gibi belirtileri gerçeklerşti.Daha bunun pek çok belirtisi var :D ama bunlar bende olanlar.

Şimdi bedenden çıkmak için düşünebilecekleriniz;

(Biraz internetten biraz benden mixledim :D)

-Salıncaktasınız ve çok hızlı sallanıyorsunuz.Takla atacak dereceye geldiğiniz zaman ruhunuzun bedenden fırladığını düşünüyorsunuz.

-Tavana doğru bakarak, tavandan bedeninizi izlediğinizi düşünüyorsunuz.(GD'a göre ise Çalışma öncesi bir boy aynasında kendinize dikkatlice bakmalı ve hayalinizde kendi formunuzu ince ayrıntılarına kadar hayal edebilmelisiniz ki çıkış başarılı olsun.)

-Bir duvara doğru koşuyorsunuz ve bedeniniz duvara çarparken ruhunuzun duvardan geçtiğini düşünüyorsunuz.(Sakın duvara koşmaya kalkmayın sadece düşüneceksiniz .sf:EasF:s :D)

-Gökyüzünden bir ipin 3. gözünüze doğru asili olduğunu elinizi uzatınca tutabileceğiniz bir uzaklıkta.Ve astral ellerinizle o ip sayesinde yukarı tırmandığınızı düşünün

-Kendinizi bir hücrede hayal edin. Tek çıkış var ve içeriye serin bir su dolmakta. İçerisi suyla yavaş yavaş dolmakta, sırt üstü suya kendinizi bıraktığınızı hayal edin. Ve bu şekilde yükselerek çıkışa ulaşıp çıktığınızı düşünün.

ASTRAL FACTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin