Fecioara se trezeste la ora 6:00,se apuca sa faca curatenie in baie,apoi intra in dus. Dupa ce se spala pe dinti,isi pune periuta intr-o punga sterila,departe de colegii de camera. La 6:12 se trezeste si capricornul care opreste apa calda,ca sa faca econmie. Il urmeaza Varsatorul care la 6:20 iese la alergat. Balanta si leu stau in fata oglinzii si se cearta pe o crema hidratanta. Taurul mananca Nutella la micul dejun,direct din borcan,iar Sagetatorul se trezeste la 6:45 si porneste apa calda. La 7:00,Racul ajunge in bucatarie si incepe sa faca sandwich-uri pentru tota lumea. Intre timp Fecioara prepara sucul proaspat de fructe Gemeni este inca in pat,verificandu-si facebook-ul si instagram-ul. La ora 7:05 Scorpionul sparge usa de la baie si ii da afara pe leu si pe balanta,la 7:10 se da jos din pat si Berbecul care in 10 minute face dus,se imbraca,mananca si iese pe usa. La 7:15 Taur termina borcanul. La 7:20 leu si Balanta sunt inca in fata unei oglinzi admirandu-se pentru ultima data inainte sa iasa din casa. La 7:30 se aud injuraturile Varsatorului, care trebuia sa faca dus cu apa rece,dupa ce capricornul a oprit din nou apa calda. La 7:40 toata lumea iese din casa. La 7:45 se intoarce Gemeni,care si-a uitat portofelul. La 8:00 se trezeste Pesti care isi da seama ca a ramas singur incuiat in apartament..
Ok deci m-am chinuit la acest capitol
.. 273 de cuvinte
Bye