Kar yağıyordu.Yollar buz tutmuştu.Anna üşümüyordu ama titriyordu.Yaklaşan tehikenin farkındaydı.Her an her şey olabilirdi.Bu yüzden dikkatli olmalıydı.Saklandığı yerde beklemeye başladı.Tehlikenin geçtiğini zannedip yerinden çıktı.Çıkmasıyla kalbi yerinden çıktı.Yere yığıldı.Anna ölmüştü.Onun cesedini kim bulup yakacaktı?Bu dünyada kimsesi yoktu.Varlığından beri haberleri yoktu.Öldüğünü kim farkedecekti?
Uzun bir sessizlik oldu.Caddeden hiç araba geçmiyor ve kimse yürümüyordu.Onu öldüren canavar elinde Anna'nın kalbini tutuyordu.Elinden kanlar süzülüyordu.Kalbi yedi.Sonra Anna'nın saçlarından tutup bedenini kucağına aldı.Gözlerini gözlerinin hizasına getirip tek bir şey söyledi:<<Seni sevmiştim.>>
Canavar Anna'nın cesetini kamyonetine sürükledi ve diresiyona geçti.Sürmeye başladı.Ormanlık bir yere geldi.Burada durdu.Cesedi ve küreğini alıp toprağı kazmaya başladı.Onu yakmayacaktı.Gömecekti.Bir avcının hak ettiği şekilde onu yakmak istemiyordu.Toprağı yeterince kazdıktan sonra onu kazdığı çukura attı.Ona son bir kez bakıp toprağı üzerine attı.
Dolunay zamanı değildi.Bu yüzden dönüşmüyordu.Ama Anna onun ne olduğunu zaten biliyordu.Her şey 5 yıl önce başladı.Canavarın adı Jared'tı.Anna'yla çok mutluydular.Evleneceklerdi.Bir gece Jared işten çıkmıştı.Eve gidiyoru.Fazla mesai yapmıştı.Saat çok geç olmuştu.Anna onu sürekli arıyordu.Merak ediyordu.Jared son kez Anna'yla konuştu.Telefonu kapattıktan sonra bir ses duydu.Kedidir diyerek arabasına bindi.Sonra bir şey arabasına çarptı.Çok hızlı gitmiştiği için onu göremedi.Onu görebilmek için arabasından çıktı.Etrafına bakındı.Birden hızlıca geldi.Karşısında belirdi.O arabasına çarpan şey onu ısırdı.Ve kayboldu.Yere yığıldı.Isırılan yer çok yanıyordu.Yerden kalkamadı.Bayıldı.Uyandığında hastenedeydi.Yanında Anna vardı.Polisler arabayı çalmaya çalıtığını sandı.Jared gerçeği söylemedi.Kimseye söylemeyecekti.Onu ısıran şey bir kurtadamdı.
İki hafta geçti.Her şey normaldi.Isırık yeri daha hastanede gitmişti.O geceye ait hiç bir iz kalmamıştı.Anna'ya bu gece evlenme teklifi edecekti.Ve bu gece dolunaydı.Evde yemek yediler.Jared Anna'ya evlenme Teklifi etti.Anna kabul etti.Her şey mükemmeldi.Sonra dolunay gökyüzüne belirdi.Jared'ın kemikleri kırılmaya başladı.Anna çok korktu.Çığlık atmaya başladı.Ambulans Çağırmak istedi.Jared onu engelledi.Dönüşmeden ordan hemen ayrılmak istiyordu.Anna'ya zarar vermek istemiyordu.Pencereyi açtı.Anna da arkasından gelmek istei.ne olduğunu anlamamiştı.Jared gelmesin diye ona vurdu.Kafesi sert bir yere çarptı ve bayıldı.Jared hemen ordan ayrıldı.Uzaklaştı.sonra kemikleri teker teker yine kırıldı.Bu acı dayanılmazdı.Ve sonra kemiklerinin kırılması durdu.O dönüşmüştü.