Vampirler:Tenleri soğuk, kan emicidirler, sivri dişleri vardır, yaralandıklarında bir iki günde düzelirler, ölü adam kanı zehirleri gibidir onları kötü yapar ama öldürmez,ağaç ve kazıklar kalbine saplanırsa ölürler (kafaları kesilirse de ölürler), güçlüdürler, tedavisi vardır, güneş çok yakmasa da yakar, genellikle gündüz uyurlar gece avlanmaya çıkarlar.
Amelia 9 yaşında tüm ailesini bir yangında kaybetti.15 yaşına kadar teyzesinde kaldı.Eniştesi tecavüz etti.Ve evden ayrıldı.Gönüllü ailelerin evlerinde kaldı 18 yaşına kadar.18 yaşında üniversiteye gitti.Üniversitedeki vampir erkek arkadaşı tarafından dönüştüldü.Erkek arkadaşı onu aldattı.Aldattığı için onu öldürdü.Sonra vampir grubu buldu.Birlikte avlandılar.İnsan öldürdü.Ve çocukluk aşkı Jared'ın kurtadam olduğunu öğrenene kadar...
Eniştesi tecavüz etmeden teyzesinde kalırken teyzesinin evinin karşısında oturan hoşlandığını söyleyemediği Jared.Jared onunla hiç tanışmamıştı.Sadece görmüştü uzaktan.Amy onun yüzüne bakmaya bile utanıyordu.Onu seviyordu.Eniştesi ona tecavüz edince aşka olan inancı bitti.Erkeklerden nefret ediyordu.Yıllar sonra üniversite aşık olduğunu sandığı sevgilisi onu aldatınca erkeklerden yine nefret etti.Avlanırken erkekleri avlıyordu.Bazen kan içmese bile erkekleri öldürüyordu.Erkeklere olan nefreti Jared'ın kurtadam olduğunu öğrenince azaldı.Kurtadam olmasını aldırdığı yoktu.İnsan da olsa kurtadam da olsa yaşadığını bilmek onu sevindirmişti.Giderken ona veda edememişti.Yıllarca onun öldüğünü sanmıştı.Eniştesi Jared'ı bıçaklamıştı.Yıllar sonra yaşadığına dair bir haber alınca ona gelmişti.Onunla tanışmıştı. Konuşmuştu.Bu hayalini kurduğu bir şeydi.Ve şimdi Jared'ın eski nişanlısı tarafından yaralanmıştı.Olsun.Yaralansındı.Jared'ın kollarında huzurluydu.Oku çıkarmasa Jared onun kollarında ölürdü.Yaptığı onca şeyden sonra, öldürdüğü onca insandan sonra Jared'ın kollarında ölmek...Jared onun varlığını senelerce bilmemişti.Onu tanımıyordu.Amy'nin ona aşık olduğunu bilmiyordu.Bilse bile Jared başkasını seviyordu.Onu hiçbir zaman sevmeyecekti.Çünkü o Anna'yı seviyordu.Onu yaralayan avcıyı.
*********************************************
arkadaşlar yine kısa ve iğrenç bi bolum yazdm .s.sfgjk isterseniz okuyun :3