- Nu mai vreau sa te vad in viata mea ! tip si trantesc usa
Scuze , am uitat sa ma prezint , numele meu este Cristin , am 21 de ani , parul lung și roșcat , o înălțime de minion și nu că mă laud un corp de invidiat si pana acum cateva luni locuiam linistita in Romania dar datorita boului la care tocmai am tipat a trebuit sa ma mut in Anglia dar soarta s-a batut joc de mine si mi l-a trimis inapoi.
Iar pe idiot îl cheamă Alex. El are 30 de ani . Am avut o relație de 10 luni , nu a fost atât de lungă dar datorită acestor 10 luni eu am fost nevoita sa îmi fac bagajelul și sa îmi las familia și prietenii in tara pentru a mă ferii ne belelele trecutului .
Iar bate la ușă și acum jur că o să îi dau cu ceva in cap cu toate că încă îl iubesc dar îl omor , iau rapid ceva in mână și merg încet către ușă și pregătită să îl omor pe nemernic deschid ușa dar cu puțin noroc cel din spatele ușii nu era idiotul de Alex , ci Daniel , un bun prieten care m-a ajutat să mă mut aici și care a fost mereu alaturi de mine .
- Se vede că ești nervoasa . Îmi spune și începe sa rada
- " se vede că ești nervoasa " . Îl imit și scot limba la el
- Nu te mai proști că avem lucruri serioase de vorbit . Spune cu o fata de om serios iar eu nu mă pot abține și încep să râd , se încruntă la mine , daca face fata asta înseamnă că nu este de bine
- Ok , daca te uiți așa la mine înseamnă că e gravă treaba , ia zi , despre ce este vorba ?
- In seara asta trebuie sa însoțești un transport .
Ce ? Atât ? Ce era atât de important în a face un transport tâmpit ? De parcă era primul pe care îl fac .
- Stai jos sa nu faci cu inima când o să afli cu cine o sa faci transportul . Revine el mustăcind
Ceva nu este bine , in zic în gând .Va continua