- Cu cine ? Întreb eu cu vocea tremurând
- Cu fostul ta. Îmi zice el cu vocea joasa
- Ce mă ? Întreb eu sărind că arsă de le canapea
- Cu Alex . Zice el uitandu-se in jos
- Nu , nici moarta nu fac asta . Zic cu vehemență
- Cristin , îmi pare rau pentru asta dar șeful așa vrea , tu ești una dintre cele mai bune șoferițe iar el se descurca foarte bine cu armele .
- Șeful e nebun , nu ?
- Mâine la ora 7 a.m sa fi pregătită , zic sa te pregătești de somn , o să fie un drum lung . Îmi zice apoi se ridică de pe canapea , mă sărută părintește pe frunte apoi pleacă fără să imi mai zică nimic.
Astea au luat-o razna , cum doamne iartă-ma sa fac eu transportul cu idiotul idioților , putea fi oricare dar nu el , putea fi un criminal în serie , un boschetar , oricine altcineva dar nu el . Nu mai am nervi să îl mai vad , și cum doamne iartă-ma a aflat că mă ocup cu așa ceva. Ce-i drept câștig destul de mult și asta îmi convine pentru că așa sunt obișnuită , cu multi bani altfel nu as fi putut sa îmi întrețin casa asta frumoasă și sa îmi permit colecția de mașini pe care o am .
Trecând cu vederea , Daniel are dreptate , trebuie să mă odihnesc pentru drumul de mâine , din câte știu va trebui să străbat tara de la un cap la altul cu idiotul de Alex în mașină .
Urc scările și mă duc în dormitor sa îmi iau schimburi apoi merg cu pași mici către baie pentru un dus care a durat aproape o oră , îmi hidratez pielea pentru că sunt foarte atenta sa arăt bine apoi mă pun in pat pentru a dormi dar somnul se lasă așteptat iar eu mă gândesc cum s-a schimbat viața mea într-o fracțiune de secundă , îmi e dor de familie , de prieteni , de casa , de viața mea dinainte , aveam o viață liniștită , eram studenta la drept , uram treburile ilegale , iar acum a acceptat să mă ocup cu așa ceva numai sa îmi pot asigura traiul aici . Totul s-a schimbat datorită lui , de când l-am cunoscut viața mea s-a schimbat de-a dreptul. Într-un final somnul mă ia și cad în lumea viselor , unde noi putem controla totul .
Nenorocita de alarma suma de un sfert de oră iar eu abia acum mă sinchisesc sa deschis ochii. Este ora 5:45 iar daca mai lenevesc puțin risc sa întârzi și sa fiu luată la tura. Așa că mă ridic din pat și merg către baie unde îmi fac un dus scurt iar apoi merg către micul meu colt de rai unde incep să mă machiez puțin cam strident dar na , sunt mafioata , îmi permit , îmi îndrept parul care a crescut extrem de mult , îmi ajunge până la fund acum , merg către dressing de unde îmi scot o rochiță neagra cu o palmă mai jos de fund , o geaca pe piele neagra , aici nu e vremea că în tara unde nu aveam nevoie de ea , și o pereche de sandale tip botine negre , decupate in fata și în spate. Macar să îl inebunesc puțin .
Deja a trecut timpul , s-a făcut 6:40 iar daca nu mă grăbesc puțin o să întârzi iar prințului îi place punctualitatea . Ce ar fi să îl supăr puțin ? In fine , cobor în garaj de unde îmi aleg pisicuță cu care plec la drum , i-au cheile de la ultima achiziție , un Audi A8 2018 , de care sunt extrem de mândră , și plec către locul de întâlnire . In mai puțin de 10 minute ajung la locul stabilit , acolo găsesc 5 mașini gata de placare , îl zăresc și pe prințul de Alex stand de vorba cu Daniel , trădător nenorocit , o să mi-o plătești într-o bună zi , când mă dau jos din mașină incep sa rânjească amândoi . Va aranjez eu , îmi spun în gând și pășesc cu încredere către ei . Daniel rânjește și vine să mă ia în brațe apoi îmi șoptește la ureche :
- Bafta pitic