Untitled Story Part

1K 42 0
                                    

Volám sa Bethany Isabel SmallWood mám 16 rokov a bývam v štáte Washington-meste Georgtown na 2500 41st St NW. Chodím na strednú školu-Woodrow Wilson High School. Mám staršiu sestru Emily (25) a brata (20) Dastina. Keď už som pri mojej rodine,môj otec je mafián. Žijeme v obyčajnom,veľkom dome. Nieže by sa môj otec chcel ukazovať že na to má,ale v našom dome bývajú spolu s nami aj jeho kumpáni. Niesú žiadny nováčikovia. Sú to taký ktorý už s mojím otcom spolupracujú dlho,prípadne tých kumpánov synovia.

Moja mama zomrela pred dvomi rokmi,bola tiež mafiánka. Tak sa aj naši spoznali,museli spolupracovať. Žiť s vrahom by bolo pre iných možno ťažké,no pre mňa nie. Sama ňou budem,nemám na výber. Nemôžem sa dať dokopy s niekým vonku,mohol by prezradiť tajomstvo o tomto reťazci a tým by som ohrozila všetkých aj s mojou rodinou.

Milujem hudbu a tanec. Hrám na gitare a klavíri. SKladám pesničky a spievam na školských akciách. Učiteľky sa ma snažia posúvať ďalej no otec mi to zakazuje,pre dobro všetkých. Tancujem od piatich rokov,mama ma v tom podporovala. No po jej smrti som už do tanečnej ani nešla.

Viem že si myslíte že tento život je dosť nebezpečný a že ako ho žijem? Odpoveď je JEDNODUCHO. Všetci súrodenci sme mali výcvik. Vieme rôzne chvaty a aj všetko o zbraniach. Ktorá je ktorá,ako ju zložiť a pod. Ani by ste neverili aký bol otec pri našom výcviku tvrdý,na akcie chodí len Emily a Dastin ja som stále vo "výcviku".

Mám taký obyčajný život.Znie to dosť ironicky,ale je to pravda.

(V tejto story sú miesta ktoré v skutočnosti existujú.)

Dcéra mafiána™Where stories live. Discover now