3.

399 34 4
                                    

Všetko čo sa včera udialo mi pripadalo ako sen. Keď som otvorila oči vrátila som sa do reality.Bola som v jeho izbe. V tej izbe kde sú kamery,som pripútaná a vedľa mňa leží nesympativký únosca so sexy telom.

Pomrvila sa a pozrela na pripútanú ruku.Osoba vedľa nej sa pohla.Hodil po nej zázer a postavil sa z postele. Otváral dvere keď sa ohlásila Beth.

"Dobré ráno!"-hlasno povedala

"Aj tebe."-falošne sa usmia a vyšiel z izby

Dosť sa nudila a ležať na posteli ku ktorej je pripútaná nebola práve ta najvätšia zábava.

Vrátil sa do izby s veľkou táckou a na nej boli taniere s jedlom. Položil ju na posteľ a odpútal Beth. Beth si chytila predlaktie na ktorom boli odtlačené púta.

"Tu máš raňajky,neviem čo rada ješ ale je tutoho veľa takže si vyber a ak ti ani toto nebude chutiť to bude už tvoj problém."-povedal

Vošiel do kúpeľne a zatvoril za sebou dvere. Bethany ani nestihla nič povedať. Poobzerala sa po tácke. Boli na nej palacinky so šľahačkou malinami a poliate čokoládou. Nejaké toasty so šunkou a syrom.Cereálie s mliekom,lievance potrené nutelou a dva yoghurty,jeden jahodový a druhý čokoládový.

Dosť ma prekvapilo že mi doniesol také honosné raňajky.Začala som ho podozrievať či tam niečo nepridal no z hladu ma už brucho bolí. Prvé som zjedla 2 yoghurty,potom palacinky a lievance. Cereálie a toasty som nechala tak. Už som nebola hladná,spokojne som sa oprela o posteľ. V tom mi napadlo. Čo keby som ho vystrašila,predsa by ma nemal nechávať odpútanú a navyšše samú v prázdnej izbe.

Z kúpeľne sa ozívala tečúca voda. Bethany sa postavila do medzere medzi skriňou a oknom. Neuvidí ju tam,je tam dosť mieste aj pre dve osoby. Zľakne sa takže sa nebude obzerať.

Zvuk tečúcej vody zanikol.Onedlho vyšiel z kúpeľne. Poobzeral sa po izbe a nikoho nevideľ.

"Do riti!"-zahrešil

Zobral telefó a vytočil nejaké číslo. Bol totálne vyplašený.

"Ušla."-prosto povedal

"Odpútal som ju a šiel."-nedopovedal

"Viem som blbec,ale vyzerala dosť múdro nato aby sa pokúšala utiecť."

"Nájdem ju."- povedal a zložil telefón

"Na svoje zajatkyne si dávaj vetší pozor."-povedala

"Ako si?"-prekvapivo na ňu pozeral

"Som dosť múdra na to aby som neušla,aj tak by si ma našie navyšše nevie kde sa nachádzam takže by mi to bolo zbytočné."-povedala a sadla si na postel

"Ty suka."-povedal jej

"Môžeš byť rád že som neušla."-prosto povedala

"Veď nevieš kde sa nachádzaš,sama si to povedala."

Stál pred ňou a okolo pásu mal obtočený uterák.Obzerala si ho od hlavy až po päty. Mal krásne vypracované telo,jeho tehličky na bruchu jej padli hneď do oka.

*Pohľad Gereta*

"Tak kde je?"- kričal na neho

"Ja naozaj neviem,tento únos asi nebol plánovaný inak by som o ňom vedel."-hovoril

"To je mi potom ľúto."-odišiel od neho

"Ako to myslíš?"-nechápavo na neho pozeral

Geret neodpovedal. Odišiel zmiestnosti kde bol on Emily a jeden z gangu Marcusa. Emily na neho namierila zbraň a guľka mu trafila presne do stredu čela. Sklátil sa na zem a nehybne ležal. Emily odišla z miestnosti.

Pred domom v aute sedel Dastin ,Denis,Joe a Geret. Nasadla do auta za nimi.

"Je mŕtvy."-povedala

"Dobre a čo teraz? Nebola ani u nováčikov,v centre a ani v núdzovom úkryte."-poveda Joe

"Tak to znamená že"-nedopovedala Emily

"Majú nové stredisko."-dopovedal Geret

"Ale kde a ako to zistíme?"-ozval sa Denis

"U zástupcu vodca."-povedal Joe

"Tak ho poďme nájsť."-zavelil Geret

[Taká krátka,no aspoň niečo nech je :-) ]

Dcéra mafiána™Where stories live. Discover now