Okulun ilk günüydü ve ben duygudan duyguya giriyordum .
Neyseki hocalarım beni kendi çocukları gibi görüyorlardı ve benim gibi yüzlerce öğrenciyede aynı davranıyorlardı.Bu Okula yeni başlamama rağmen daha öncesinde öğretmenlerimle tanışmıştım.
Kendimi iyi hissediyordum,herkes birbiriyle konuşuyordu, yarışıyordu. 8. Senem umarım iyi gider diye düşünerek sınıfıma girdim ve sınıfa adım attığım anda herkes gözünü bana çevirdi .
İşte şimdi endişelendim, utandım , korktum,ruhum korkudan kaçıp gider gibi oldu .
Öğretmen Jessica Wight yeni sınıf arkadaşınız diyerek bana döndü ve kendimi tanıtmamı istedi. Kendimi tanıttım ve sonra hoca beni popüler bir kızın yanına oturttu.
İlk ders yabancı dildi cidden hoca çok gıcıktı zaten tanışınca da sevmemiştim ilk günden böyle olması üzücüydü.
Önce yabancı dil sonra inkılap ve gerisinde gelen bütün dersler bitmişti, neyseki okuldaki ilk günüm de bitmişti.
Eve geldiğimde annem bana her yıl ki gibi klâsik sorusunu sordu:
"Kızım ilk günün nasıldı?" diye ve ben de can sıkıntısıyla iyi dedim.
Annem yine mi iyi değildi dedi ve daha bir sürü kelime söylerken ben merdivenden odama çıktım,yorgundum ve sıkılmıştım.Çantamı odamın köşesine doğru fırlattım ve yatağıma doğru atladım sonra kalkıp üstümü değiştirerek rahat bir şeyler giydim. Arkadaşım Aishley arıyordu,telefonu hemen elime alıp açtım.
Bana sevgilisinin olduğunu söyledi ve onu tebrik ettim çünkü 7- 8 aylık bir ilişkisi vardı ama bence çok doğru bir karar da değildi çünkü sevgilisi cana yakın biri değildi,üstüne üstlük Aishley'in sevgisini hakettiğini de düşünmüyordum,onun üzülmesini istemiyorum.
Bana,ne zaman bi sevgilim olacağını sordu ancak ben böyle bir şey düşünmediğimi ve gereksiz olduğunu söyledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PEMBE BALON
Teen FictionHayattan zevk alamayan genç kızın hayatına yaşama sevinci katacak biriyle tanışıp yaşadıkları...