2.

274 23 10
                                    

,,Debilní budík." Zamumlala jsem a i přes protest stehenních svalů vstala.

,,Proč ten krám nejde vypnout?" Sykla jsem nepříjemně a praštila do něj pěstí. Ani to s ním nic neudělalo.

,,No, co se dá dělat." Pokrčila jsem rameny a pohodila si stále zvonící přístroj v ruce. Usmála jsem se a jen spokojeně sledovala, jak si letí z okna.

,,Ahhh, krásné to ticho." Zašklebila jsem se a začínala se psychicky připravovat na první den na nové škole. Povzdechla jsem si a šouravým krokem se vydala do koupelny, udělala si hygienu a vlezla si do sprchy. Nechala jsem na sebe dopadat kapky teplé vody a popadla mýdlo. Ještě jsem si rychle umyla vlasy citronovým šampónem a otočila kohoutkem. V ručníku jsem se postavila před skříň a nemohla se rozhodnout, co si vzít. Nakonec jsem si stejně oblékla roztrhané boyfriend džíny a růžové crop-top tílko.

,,Teď ještě vysušit vlasy, nalíčit, nepohádat se s fotrem, vzít si něco na snídani a můžu jít." Prohrábla jsem si vlhké vlasy a začala je sušit fénem. Jen co na ně dopadl horký vzduch, začali se na koncích kroutit. Fén jsem vypla a začala si pobrukovat nějakou melodii. Vlasy jsem nechala volně splývat na zádech a na řasy si nanesla řasenku a na rty napatlala trochu té rtěnky. Do batohu jsem naházela blok, propisku, mobil a sluchátka.

,,Kde je ta blbá kapsička?" Mumlala jsem a snažila se najít jednu skrytou kapsu.

,,Tady jsi." Zákeřně jsem se usmála a položila do ní dvě dlouhé dýky....Neptejte se. V kuchyni jsem popadla jablko a málem vyrazila vchodové dveře. Sprintem jsem se rozběhla ke škole. Je přímo skvělí, když máte dům dva kilometry od školy a bus jste nestihla. Zrovna jsem byla tak v půlce cesty, když začalo troubit auto. Tak, tak jsem uskočila, když projelo těsně kolem mě. A ani nezastavilo!

,,Ty kreténe!" Křičela jsem za starým, modrým jeepem, než jsem si uvědomila, že bych měla pokračovat a rozběhla jsem se. Celá udýchaná jsem se zastavila před školou. Všude se to hemžilo prvákama. Nasadila jsem masku plaché holky a rozešla se vstříc otravným studentům. Na chodbách jsem potkávala různé skupiny, ale jedna mě zaujala nevíc. Dvě holky, bruneta a zrzka si povídali u skříněk, když v tom se před nima objevili dva kluci. Schválně jsem u nich zpomalila.

,,Lydie, vysvětli mu, že by se jí měl omluvit" Podíval se vyčítavě kluk s křivou čelistí na kluka se zmateným výrazem.

,,Co udělal?" Zeptala se dívka se zrzavými vlasy.

,,Málem srazil jednu holku, která běžela na kraji silnice." Odpověděl. Zrzka se na něj zle podívala.

,,Stilesi, okamžitě se jí omluvíš!" Vyjela na něj a mračila se, až jí na čele vyskočila vráska.

,,Jak asi?" Zamrmlal otráveně.

,,Jak vypadala?" Zeptala se druhá holka.

,,Hnědé vlasy a krátké růžové tílko. To bylo jediné, co jsem viděl, protože Stiles jel jako šílenec." Dal velký důraz na jméno toho druhého. Klidně jsem kolem nich prošla a nečekaně, všimli si mě.

, To je ona?" Zeptala se bruneta a pokynula ke mě hlavou. Zahla jsem za roh a nedívala se před sebe. Na čele jsem pocítila menší bolest. Vzhlédla jsem a spatřila jsem blondýnu menšího vzrůstu, která si taky mnula čelo.

,,Omlouvám se!" Vyhrkli jsme ve stejnou chvíli a zasmáli se.

,,Jsem Samantha, ale jinak Sam." Podala mi ruku.

,,Já Hayley." Potřásli jsme si.

,,Jsi nová? Ještě jsem tě tu neviděla." Mile se usmála.

,,Jo, zrovna hledám ředitelnu." Prosebně jsem se na ní zadívala.

,,Tak pojď, zavedu tě tam. Do kterého jdeš ročníku?" Zeptala se.

,,Do třetího." Odpověděla jsem.

,,Super! Možná budeš se mnou ve třídě!" Vyhrkla.

,,Tady je. Tak zatím, Hayley." Usmála se a odešla. Začalo zvonit a studenti postupně odcházeli do svých tříd. Chystala jse se zaklepat, ale dveře se prudce otevřely a z nich vyšel ředitel.

,,Vy jste Hayley Johnson?" Zeptal se. Nesměle jsem přikývla. Řekl mi mým fotříkovým příjmením, ale mé pravé je Moon, po namince. Ale zrovna teď se to hodí, jelikož nevím, co se tady potuluje za lidi.

,,Tady máte učebnice, rozvrh a kód od skříňky. A teď pojďte za mnou." Podal mi určené věci a rozešel se dál chodbou. Zastavili jsme se u skříněk.

,,Schovejte si učebnice a pak vás představím spolužákům." Nastavila jsem kód a dala učebnice do skříňky. Ředitel udělal několik kroků a stáli jsme před dveřmi třídy. Zaklepal a následně vešel dovnitř se mnou v závěsu.

,,Třído, vedu vám novou spolužačku, Hayley Johnson. Doufám, že se k ní budete chovat hezky." S těmito slovy odešel. Rozhlédla jsem se po třídě. Zahlédla jsem tu jejich zvláštní partu a taky Sam.

,,Nehodláš tady stát celou hodinu, že? Mazej si sednout." Upozornil mě učitel a celá třída se rozesmála. Stydlivě jsem sklopila oči a pípla tiché.

,,Omlouvám se." Posadila jsem do lavice vedle Sam a vytáhla si blok a propisku. Moji hlavní roli se mi zatím daří zahrát perfektně.

Dýka obalená růží [Teen Wolf]Kde žijí příběhy. Začni objevovat