Zondag was er markt. Ik ging naar de markt. Ik zag daar een oude vrouw. Ik ging naar haar toe en zij had een doos met oude spullen. Ik keek daar tussen en ik zag daar een furby. Ik pakte de furby maar hij zag er niet zo gezond uit. De furby verloor horden en had een oor weg. Maar dat maakte mij niet zo veel uit. Want ik was er blij. Ik had de furby betaalt. Maar de vrouw zei: Pas op voor dat furby!! Ik zei: Waarom zou ik op passen? De vrouw zei: De furby is heel gevaarlijk! Ik zei niks en ging heel snel weg. Ik dacht dat de gewoon een grap maakte. Maar was geen grap. Ik ging naar huis en legte de furby op de kast. Ik zette hem aan en begon meteen te praten. Maar de furby was niet blij hij was boos. op die dag was alles normaal. Behalve in de nacht. Ik hoorde een gesis en bleef maar doorgaan. De furby lag in de woonkamer op de kast. De geluid kwam van de woonkamer. Ik ging naar de woonkamer. De furby sliep niet hij zat de sissen. Dat bedenkt dat de furby aan het fluisteren is. Ik zette de furby uit en de gesis stopte. Later die dag hoorde ik het furby schreewen. Hij schreeuwden: HELP HELP IEMANDT IN DE WOONKAMER!!! Ik rende naar de woonkamer maar ik zag niks. Ik keek naar de furby de furby zei: WHAHA GEFOPT!!! Maar ik had de furby uit gezet gisteren hoe komt het dan aan te staan. Ik dacht dat het een droom was. Ik ging ontbijten dus ik maakte mij ontbijt. Ik ging naar de woonkamer om te ontbijten en tv kijken. De tv stondt opeens aan en de furby zat op de bank. De furby had een ring om. Ik zetten de furby terug op zijn plaats. De furby schreeuwden: NEEEE ik wil tv kijken!! Ik zette de furby toch uit. Ik keek op de tv wat de furby aan het kijken was. Het was een horror film over een klein kind met een bezeten pop. Ik zette de tv op een ander zender en ik ging ontbijten.
In de middag ging ik naar mijn vriend. Ik was bij hem aangekomen en vertelde wat er allemaal is gebeurt. Mijn vriend geloofde het niet. over 30 min ging ik naar huis. Ik zag de politie daar met een ambulance. Ik zei: Wat gebeurt er met mijn huis?? De politie zei: We zijn gebelt door u buren,er was veel lawaai en zagen een vrouw dood op jullie bank. Ik zei: Maar ik was niet thuis allen mijn furby!! Ik keek door de raam en ik zag de furby met veel bloed op de raam. Ik zei het tege politie en haalde de furby van mn huis. s'nachts hoorde ik geklop op mn deur. Ik deed de deur open maar er was niemand. Een kwartier later hoorde weer een geklop maar ik deed de deur niet open. Ik keek via de raam naar buiten en zag een klein kind met zwarte ogen. Ik zei: Is er iets meisje? (via de raam) De meisje rende schreeuwend weg. Ik kon niet meer slapen dus ik ging naar de woonkamer om. Ik keek voor een half uur tv toen viel ik in slaap. Ik werd wakker daar mijn mobiel. Iemand onbekend belde me ik nam op. Ik hoorde een gesis zoals mijn oude furby. Ik hangte snel op en verwijderde de nummer. Op een moment viel de stroom uit en ik hoorde een demoniche lach. Ik pakte mn telefoon en deed mijn fleshlicht aan. Ik zag de furby ik rende snel naar de vrouw die de furby verkochte. Ik vertelde alles tege vrouw en de vrouw kon het niet geloofen. Ik ging naar huis en de stroom was weer aan de furby was weg. De rest kreeg ik niets meer van furby.
Dit was mijn verhaal dankjullie wel om het te lezen hebben nog ideenen stuur een dm en ik zal een verhaal maken. YOO
YOU ARE READING
rare furbi
HorrorNieuwe furby gekocht elke kind zeo er blij mee zijn. Behalve ik de furby wwas zeker bezeten.