- 2. 🍨

47 4 3
                                    

Annesi minik Lalisa'yı lunaparka, atlıkarıncanın önüne getirmişti.

L:Anne, neden bekliyoruz?

Annesi derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı.

"Gözlerini yum.Ben aç diyene kadar sakın açma."

L:Peki anneciğim.

Lalisa gözlerini yumdu ve beklemeye başladı.Annesinin bir sürprizi olduğunu düşünüyordu.Bir kaç dakika geçmişti ve Lalisa artık sımılmılmıştı.

L:Anne, gözümü açabilir miyim?

Hiç bir ses gelmedi.Lalisa bir kaç kez bu cümleyi tekrar etti ancak cevap gelmedi.O da dayanamayıp gözünü açtı.

Etrafa baktı, annesini göremedi.Sadece atlıkarıncada eğlenen çocuklar ile onların anneleri vardı.Lalisa her yere baktı ancak annesini göremedi.Ve birisine sormaya karar verdi.

L:Bakar mısınız?

"Efendim?"

L;Buralarda uzun ve kirli sarı renginde saçları olan, mavi gözlü ve mavi ceketli bir karın gördünüz mü?

"Ah hayır tatlım.Maalesef hiç kimseyi görmedim.Sen kimi arıyorsun?"

L:Ben, annemi kaybettim.

• • •

J:Ya-Lalisa!

L:Kim Jennie!

Lalisa hem sınıf hemde ev arkadaşı olan bu kızla, Jennie ile şakalaşmayı seviyordu.

J:Hadi odanı topla artık, yoksa sana ramen yapmam.

L:Benim odam değil mi yahu?

J:YA-LALİSA!

L:Tamam tamam.

Lalisa televizyon kumandasını koltuğa fırlatıp odasını toplamaya gitti.

J:Oturduğun yeri bile dağıtıp gidiyorsun, düzenli ol biraz.

Lalisa göz devirip odasına gitti.Yerdeki kıyafetleri teker teker dürüp dolabına koydu.Yatağı toplayıp üstüne peluş oyuncaklarını koydu.Ardından yerdeki kağıt parçalarını çöpe atıp geri kalanları yerine yerleştirdi.

L:Bitti!Hadi bana ramen yap!

J:Yapmıştım zaten, seni korkutma içim öyle dedim.

Dedi be güldü.

L:Ben inanmadım ki zaten.

J:Ah canım, kesin öyledir.

Birlikte masaya oturup ramen yemeye başladılar.Jennie hem telefonuna bakıp, hem ramen yiyordu.

L:Sınıftan kızlarla mı yazışıyorsun?

J:Evet...Yine olaylar olmuş.

L:Ne oldu yine?

J:Kuro Chaeyoung'dan ayrılmış.

L:Bir de seviyorum falan diyorlardı.Onların aşkı kadar sahte bir şey yok.

J:Aynen.Chaeyoung da bilmiyor mu zaten o çocuğun playboy olduğunu?Masum kızı ne hale getirdi.Neyse yani bizim konumuz değil.

L:Tabi canım...Okul karışır şimdi.Kuro'nun eski sevgilisi ve Chaeyoung zaten kavgalıydı.

J:Nerden duydun?Ne kavgası?

L:Duymadın mı?

J:Yoo.Anlat hadi.

L:Şu Kuro denen pisliğin eski sevgilisi Lana var ya hani, Kuro ile sevgili olduğu zamanlar Chaeyoung'un telefonunu karıştırırken Kuro'nun resmini bulmuş.İşte sonra kızı rezil mi etmiş ne yapmış, ama baya uğraştı kızla.

J:Benim nasıl haberim olmaz, işe bak sen.

L:Neyse hadi ye yemeğini.

• • •

Lalisa basketbol oynanları izlemek için spor salonuna indi.Genellikle erkekler basketbol oynuyordu bu salonda.Ve onlardan birisi de Lalisa'nın sevdiği çocuk Lucas'dı.Lalisa hayranlıkla maçı izlemeye başladı.Tek izleyici kendisiydi.Dikkat çekmemek için sadece Lucas'a değil diğerlerine de bakıyordu.

Lucas:Lalisa!Yanındaki su şişesini getirir misin?

Lalisa:Tabi, getiririm.

Lalisa su şiesini aldı ve Lucas'ın yanına gitti.Su şiesini Lucas'a verdi ve konuşmaya başladı.

Lalisa:Maç bitti mi?

Lucas:Hayır.Biraz dinlenicez, ve teşekkür ederim.

Dedi ve güldü.Lalisa'da utandığı için daha fazla kalmak istemedi ve kapıya doğru ilerlemeye başladı.

Lalisa:Lucas.

Lalisa arkasına dönüp Lucas'a baktı.

Lucas:Efendim?

Lalisa:Çok iyi oynuyorsun.

Dedi ve dışarı çıktı.İçerde pek olmasa da dışarı çıktığında bayağı kızardı.Lucas da utanmıştı biraz.Lalisa dışarı çıktığında Chaeyoung ve Jisoo'yu gördü.Bir şeyler konuşarak spor salonuna doğru girdiler.Chaeyoung biraz sinirli biraz da yorgun gözüküyordu.Jisoo ise ona bir şeyler diyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 02, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Really • ChaeLisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin