Seartle, 2018
Astăzi plouă așa cum îmi place mie.Aş vrea să evadez intr-o nouă lume si să pot sta in aer, să simt cum lacrimile norilor imi ating pielea fierbinte incercând să mă purifice, să imi spele pacatele ce le simt marcate adânc pe pielea mea.Dar inca nu pot să mă retrag in acel colt de lume unde să pot să fac ceea ce simt şi să mă regasese din nou.Dar mai intai.Am să vă scriu povestea vietii mele
Sunt Jessica Peterson.de profesie manager al lantului de librării Hot Books & Co". Am douăzeci si patru de ani şi teoretic sunt casatorită. Nu am copii şi nici măcar un animal de companie care să mă intampine in fiecare seara cand ajung acasă după o zi lungă si obositoare de muncă. Mă simt singură si aşa sunt! Sunt o femeie frumoasă, elegantă şi am invätat så am multă încredere in mine un mare avantaj pentru orice femeie. Cu cativa ani in urmå eram doar o fată obişnuita, nu ieşeam cu nimic in evidentă.Chiar şi in timpul studiilor de la facultatea de literatura eram o studentă stearsă. Genul de om bun de ocolit de cei din societate, ca şi cand i-ai contamina cu viata ta de prost gust. Sufletul imi era pur, dar treptat s-a umplut de suferinta, de amärăciune, dar nu şi de ura. Am toate motivele să-mi urasc sotul, dar blestemata mea inimiă continua să-l iubească. Blestemata" functionează greşit.Cu cat el imi face mai mult rău, cu atât il iubesc mai tare.
Toate evenimentele neplåcute m-au transformat intr-o femeie de succes, frumoasa, apreciată de toti cei din jurul meu, demnă de invidiat de alte femei, dar numai eu stiu cat plânge sufletul meu in fiecare moment in care respir.Viata mea este plina de amaraciune, de tradare şi uneori simt ca asa o sã şi mor, insã vreau să cred cã există un strop de fericire şi pentru mine.Am crescut intr-o familie dräguta, dar nu si un exemplu demn de urmat.Phil Jonathan, tatăl meu biologic, a murit inainte ca eu să mã nasc, conform spuselor mamei mele, Elizabeth Thomas.Deşi işi dorea un sot bun si un tată perfect pentru mine, a fost agresată fizic de nenumărate ori de tatăl meu vitreg, Mark Thomas.. cu care s-a recasätorit la scurt timp dupā diparitia tatălui meu biologic.In timpul in care nu se certau si nu vedeam agresiunile fizice, pareau familia perfectå.Ati putea crede că nu am primit cea mai bunaã educatie, insă familia mea ciudatã a avut grijå intotdeauna sã păstreze aparentele: sã am haine, pantofi, mâncare, så merg la şcoalå, sã studiez, så må transform intr-un om apreciat de cei din jur, så fiu bună la suflet, să mă casatoresc cu un barbat influent si så am o cåsatorie fericită.Mai exact, så mã bucur de o viată implinită, insă o så vedti ce mi-a fost dat sã am parte. Pe scurt, părintii mei au vrut să aibă mereu control asupra mea si implicit ultimul cuvant, cel putin pana ma casatoresc.Mi-am dorit sa am frati sau surori, dar tatal meu vitreg a preferat sã nu se simtă legat de mama, iar dacă i se nãzarea vreodată să o părăsească, să o poate face fară regrete.Nu il pot condamna.De prea multe ori mi-am dorit så il fac så dispară din viata noastră, doar ca sã nu o mai rănească pe mama, dar in ciuda tuturor certurilor lor, nu a vrut nicidată sa divorteze şi iata-i acum, dupa mai bine de douazeci de ani de căsnicie, doi bätrani aparent fericiti, care au lasat in urmã trecutul intunecat si se roaga de mine sã le aduc pe lume un nepot.Dar dacă ei ar şti că sotul meu... Imi aduc aminte de visele mele din adolescentä, visele in care eram prietenă, iubita şi sotie a unui bărbat extraordinar si mama pentru doi copii dragălasi.Oh, bietele mele sperante s-au naruit la scurt timp dupa primul iubit pe care eu greu mi I-am facut cu putin timp inainte sã termin facultatea.Am crezut ca este indragostit de mine la fel de tare pe cat eram eu de el.Cat de prostutå am fost så cred că el este alesul inimii mele!Inså nu avea să fie decat.barbatul" care avea să imi aduca in viata un şir lung de probleme.
CITEȘTI
DEMONII IUBIRII!
RomanceJessica Thomas este închisă pentru o crimă pe care nu a comis-o. Într-un mod bizar, probele care-i arătau nevinovaţia dispăruseră. Viaţa ei nu mai avea să fie vreodată la fel. Ian Peterson, un avocat celebru, dar şi o cunoştinţă din copilarie, îi pr...