ג׳ון גונגקוק הוא מנהל של מועדון גייז הכי מפורסם בכל קוריאה, כל אחד היה רוצה לעבוד שם אבל לא כולם היו עוברים את המבחנים, אך היה אחד שג׳ון גונגקוק הכי אהב ושמו של הבחור היה קים טאהיונג והוא היה בן 19. עם הזמן ג׳ונגקוק פיתח רגשות לטאהיונג ולפעמים היה קורה לו למשרד לבלות איתו קצת את היום. "טאהיונג רוצה לאכול איתי היום ארוחת צהריים במשרד?" ג׳ונגקוק שאל פחד וכמעט בגימגום טאהיונג: "בוס אני לא בטוח שזה יהיה בסדר, אתה בכל זאת הבוס שלי..." ג׳ונגקוק: "אתה יכול לקרוא לי ג׳ונגקוק וזה יהיה בסדר אף אחד לא ידע על זה" טאהיונג: "בסדר מר ג׳ון ג׳ונגקוק" ג׳ונגקוק חייך אליו וליווה אותו למשרדו. אחרי שטאהיונג נכנס למשרדו גונגקוק נעל את הדלת וצעד לעבר טאהיונג באיטיות. "מ-מר ג׳-ג׳ונגקוק מ-מה אתה עושה?! למה נעלת את הדלת?!"טאהיונג שאל כשהוא הלך לאחור "אל תדאג זה ישאר בנינו" ג׳ונגקוק השיב לו כשהוא ממשיך להתקדם לעברו עם חיוך. טאהיונג נצמד לקיר ולא היה לו לאן לברוח כשהוא בא להתחמק מהצד ג׳ונגקוק קלע אותו בין זרועותיו והצמיד את גופו על גופו של טאהיונג ולחש לו באוזן "מה אתה עושה לי? אתה גורם לי להשתגע מתשוקה אליך אבל עכשיו כל החלומות המלוכלכים שהיו לי עליך עומדים להתגשם" ואז נישק את צווארו של טאהיונג, טאהיונג שהיה המום ממש שהוא שמע כמעט ולא יכל לדבר "מ-מר ג׳-ג׳ונגקוק..." ג׳ונג השתיק אותו בנשיקה לוהטת ואמר לו "שששש אל תדאג אני אגרום לך להרגיש הנאה שמעולם לא הרגשת" טאהיונג הביט על הרצפה במבוכה וחייך חיוך קטן, ג׳ונגקוק שם את אצבע על הסנטר של טאהיונג והרים לי את הראש ואמר לו "אני- אני אוהב אותך מאוד" ונישק אותו טאהיונג שאל אותו בעצב וכמעט בבכי "למה אותי? אני לא טוב בשבילך מגיע לך מישהו יותר טוב" גונגקוק חייך אליו ואמר לו "אני לא רוצה מישהו יותר טוב כי אתה ההכי טוב מכולם, הכי טוב בעולם! מהרגע הראשון שראיתי אותך אני התאהבתי בך ואני לא מתבייש לומר את זה ומצידי שכל העולם ידע את זה שאני שייך רק לך" טאהיונג הסמיק ונישק את ג׳ונגקוק נשיקה לוהטת, ג׳ונגקוק הופתע אבל לא לקח לו הרבה זמן לענות לנשיקה. ג׳ונגקוק הוריד לטאהיונג את החולצה ונישק לו את הצוואר והשאיר לטאהיונג איקים על הצוואר. טאהיונג שניסה בכוח לא לגנוח ולא ליפול מהמגע של ג׳ונגקוק תפס לג׳ונגקוק את הראש, ג׳ונגקוק שם לב לזה שטאהיונג עוצר את הגניחות שלו ואמר לו "אל תעצור את הגניחות שלך אני רוצה לשמוע את הקול הסקסי שלך". טאהיונג שהיה חלש במגעיו ובקולו של ג׳ונגקוק גנח, ג׳ונגקוק שהופנט מקולו הקסום של טאהיונג הוריד את המכנס להתחיל לענג את עצמו. טאהיונג ראה זאת עם חצי עיניו הפתוחות רצה לגרום לו עונג בעצמו אז הוא עצר את מעשיו של ג׳ונגקוק וירד על ברכיו ולקח את האיבר של ג׳ונגקוק והכניס לפיו והתחיל לנוע. ג׳ונגקוק הוחלש במגעיו של טאהיונג ואמר לו תוך כדי גניחות "ט-טאהיונג י-יותר מ-מהר", טאהיונג נענה לבקשה של אהובו והתחיל להזיז את ראשו יותר מהר וגנח עם כל תזוזה שלו. טאהיונג הודלק מגניחותיו של ג׳ונגקוק והתחיל לענג את עצמו גם. ג׳ונגקוק שעוד שנייה הגיע לשיא אמר לטאהיונג "א-אני עוד מעט שם" "תבואו לדאדי בייביבוי" אמר טאהיונג כששניהם הגיעו לשיא. טאהיונג אמר בכל עייף וחלוש "גם אני אוהב אותך קוקי שלי"
YOU ARE READING
Dirty Mind 18+
Fanfictionג׳ונגקוק הוא הבעלים של המועדון החושפנות הכי טוב בכל קוריאה, טאהיונג היה בן 19 כשהתחיל לעבוד שם אך.לא כולם עוברים את המבחנים. ג׳ונגקוק התחיל לפתח רגשות לטאהיונג