SBG 1 - Tepe

7 3 0
                                    


Multi media: Him And I

SBG başlıyorr!

"Emre oğluşum! Kalk hadi bir Bim'e kontür yükle telefonuma. Birde kakao al kek yapacağım."

"Tamam anneğğ.(Esneme)"

Ha 5 dakika daha uyusam ne olurdu? Ölür müydün anne?

Oflaya puflaya banyona gittim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra tam odama gireceğim anda kapı çaldı.

"Oğlum bir kapı-"

"Tamam anne."

Kapıya doğru yöneldim. Kapı deliğinden baktım ve kapıyı açtım. Gelen Can ve Uzay idi.

"Kanki annem kontür yükleyecekmiş. Ben Bim'e gidiyorum. Sen de gel." Dedi Uzay.

"Benim annem de aynı şekilde istedi." Diyerek araya girdi Can.

"Benim annem de istedi tam giyinecektim ki siz geldiniz."

"O zaman hızlı ol!" İkisi aynı anda söylemişti.

Ben, benim odama giderken onlar kapıda bekliyorlardı.

Hemen dolabımın kapağını açtıp siyah bir tişört aldım altıma da kırmızı kot pantolon giydim. Hazırdım. Aynada kendime baktım. Kaslarım belli oluyordu.

Odadan çıkınca annemin telefonunu ve parayı alıp Bim'e gittik.

"Siz sıraya geçin ben kakaoya bakacağım."

"Ben mavi saç boyasına bakacaktım." Dedi reyonlara bakan Uzay.

"Ben de pasta kekine bakıyım. Pasta yapmaya çalışacağım."

5 Dakika Sonra...

"Buldum!" Üçümüz aynı anda bulmuş ve söylemiştik. Kasaya gittik. Pek sıra yoktu.

"Kasiyer abla bir de kontür yükleticektik."

"Tamam beyler. Telefonları verin."

Telefonları uzattık ve bekledik. O sırada annemler geldi.

"Oğluşum hadi siz gidin biz doldurttururuz. Hem malzeme aldık."

"Tamam anne." Bim'den çıktık. Ohh be o sıranın arkasındaki söylenen teyzelerden kurtulmak varmış.

"Tepeye gidelim mi?" Diyerek ortaya bir fikir attı Uzay.

"Hangi tepe oğlum? Benim bildiğim binbir tepe var."

"Ayçiçekli olanına gidelim bence." Dedi Can.

"Bana uyar." Dedik  Uzay ve ben aynı anda.

"O zaman arabaya."

"Adamsın Can. Ama biz mi yürüyeceğiz? Filmlerdeki gibi ayağımıza gelse." Diye söylendi Uzay.

"Oldu canım. Bir de araba jet gibi uçsun değil mi?" Diye cevapladı Can.

"Hadi gidelim!"

****
Arabaya bir kez daha baktım. Rengi maviydi. Modifiye olarak da ateş püskürten bir ejderha vardı.

"Hadi atlayın!"

Bir saat sonra...

Tepeye gelmiştik. Her yer ay çiçeği doluydu. Burada bizim bir dinlenme evi gibi bir şeyimiz var.

"Kanka biri seni izliyor." Defi fısıltı ile konuşan Can.

"Yoksa anonim mi?" Diye ekledi Uzay.

"Bir de o eksik kalmıştı. Ulan siz ne içerikli kitap okuyonuz lan ononim filan?"

"Birincisi o ononim değil anonim ve ikincisi ne okuduğum seni ilgilendirmez." Dedi Uzay.

"Off! Bırakın şu anonimi de gidelim bişeyler yiyelim. Açım ben."

"Bendeğğğğ. Şu an midem "İsyaaaaaaaaaaağğğğğnnn!" diye bağırıyor. Bunu söyleyen Can'dı. Şaşırmamıştım. O hep açtı.

"Siz yiyin ben aç değilim." Uzay'a da şaşırmamıştım. O hep toktu. Artık çocuk dişlerini mi yiyor da doyuyor anlam verwmiyprum. Survivor'a gitse açlık onun için sıkıntı olmaz.

Tam tepedeki evimize gelmiştik. Kapıyı açmaya çalıştım. Açamadım. Tabii ya anahtar! Nasıl unuturum? Püüü bana.

"Çocuklar anahtarı evde unutmuşum."

"Paspasın altına bak yavrumm."

Eğilip paspası kaldırdım. Gerçekten de oradaydı. İyi ama Can bunu nerden biliyordu?

Neyse çok da şee yapmayalım.

"Ben yumurta yapıyorum sucuklu mu kaşarlı mı kıymalı mı?" Uzay eve girer girmez mutfağa yöneldi. Hani aç değildi bu çocuk?

"Kanka aç değildin sen ne oldu?"

"Acıktım."

"Şok! Şok! Şok! Büyük aşçı Uzay Doğulu acıktı." Dedi elinde mikrofon tutarmış gibi yapan Can.

Ben o sırada onları umursamıyordum. Telefondan sosyal medya hesaplarıma bakıyordum. Aniden dışarıdan bir taş düşme sesi geldi. Pencereye baktım ve onu gördüm. Bana şaşkınca bakıyordu.

Biraz bakıştıktan sonra kaçtı. Ben de durur muyum? Evden çıktım, onu yakalamak için koştum.

5 dakika sonra

Onu bulmuştum. Saklanıyordu. Arkasından gelip kolunu tuttum. Hemen bana döndü. Ben de sorularımı yönettim.

"Sen kimsin? Neden beni takip ediyorsun? Ne istiyorsun benden?"

"Ben..."

"Evet sen?"

💫💫💫

Ne güzel yerde kestim dimi ya sklsjdjdjks. Randomumu seveyim.

Eğer beğendiyseniz sol altta olan yıldıza bakarsanız sevinirim.

Eğer beğendiyseniz sol altta olan yıldıza bakarsanız sevinirim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Saçma Bir GrupHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin